۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۶۹۳۴۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن با ترور شخصیت‌های علمی نمی‌تواند سد راه پیشرفت قدرت هسته‌ای ایران شود

دشمن با ترور شخصیت‌های علمی نمی‌تواند سد راه پیشرفت قدرت هسته‌ای ایران شود
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: دشمن با ترورشخصیت‌های علمی نمی‌تواند سد راه پیشرفت قدرت هسته‌ای ایران شود و جمهوری اسلامی ایران را از رسیدن به قدرت هسته‌ای محروم کند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده محضر بقیه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب، ملت ایران، جامعه علمی ایران و هسته‌ای و خانواده ایشان، گفت: دست جنایتکار اسرائیل و صهیونیست بار دیگر از آستین ایادی آن‌ها بیرون آمد و دانشمند دیگری ازدانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رسانید و به همرزمانش شهدای هسته‌ای ایران پیوست.

وی افزود: دشمن نمی‌تواند با ترور شخصیت‌های علمی می‌تواند سد راه پیشرفت قدرت هسته‌ای ایران شود و جمهوری اسلامی ایران را از رسیدن به قدرت هسته‌ای محروم کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: دشمن غافل از این است که قدرت هسته‌ای ایران برخاسته از دانش بومی است و اگر دانشمندی را از چرخه هسته‌ای کشور حذف کند نخواهد توانست جریان فکری او را حذف کند.

آیت الله سلیمانی یادآور شد: از زمانی که آمریکا از توافق هسته‌ای خارج شد و اروپا به تعهدات اش عمل نکرد و جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به حق و حقوق خود بار دیگر فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر گرفت دشمن حقد و کینه خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران با شهادت دانشمند هسته‌ای ایران محسن فخری زاده نشان داد، اما دشمن باید بداند هر پرچمی از دست پرچمداری به زمین بیافتد، پرچمداران دیگر آن را به احتزاز درخواهند آورد.

وی با محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای ایران گفت: دشمنان اسلام و نظام و انقلاب اسلامی باید بدانند پیشرفت‌های جمهوری اسلامی وابسته به فرد نیست و  وابسته به جریان است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات