۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۶۹۴۰۰
استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان:

راه علمی شهید فخری زاده با شهادتش متوقف نخواهد شد

راه علمی شهید فخری زاده با شهادتش متوقف نخواهد شد
خراسان رضوی - حجت الاسلام والمسلمین عادلی نیا گفت: دشمنان می خواهند با حرکات کور تروریستی خللی در تولید و حرکت علمی ایران وارد کنند اما راه این دانشمندان متوقف نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل عادلی نیا، استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشور در روز گذشته توسط اسرائیل غاصب، این ضایعه بزرگ را به رهبر انقلاب و همه اقشار مختلف تسلیت گفت و برای این شهید علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی نیا بیان داشت: در عصر روز جمعه، بار دیگر در ایام پاییزی برگی از شجره طیبه و از رهروان انقلاب به زمین افتاد و دست آلوده ای که از آستین زر و زور و تزویر بیرون آمده بود شهید محسن فخری زاده یکی از فرزندان انقلاب و دانشمندان هسته ای ایران را به شهادت رساند.

استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: انتظار می رفت که دیدارهای سه جانبه نتانیاهو، بن سلمان و وزیر خارجه آمریکا در واپسین روزهای عمر سیاسی متحد قمارباز شان و در پی تشدید و افزایش فشار بر ایران به صورت بزدلانه و با حرکات کور تروریستی دانشمندان ما که میراث گرانبها از خود بر جای گذاشته را از بین ببرند تا خلل و وقفه ای در تولید و حرکت علمی جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

وی افزود: دشمنان غافل از این شدند که با تحول و ریل گذاری که برای قطار انقلاب شده است، با تمام قدرت به حرکت خود ادامه می دهد و اگر چه پاداش تلاش های علمی بی وقفه شهید محسن فخری در دهه های گذشته شهادت بوده است اما با رفتن او، راه او متوقف نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی نیا بیان داشت: مباشران و عاملان این فاجعه بدانند که انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است که دست خود را به خون این فرزندان مرز و بوم آلوده کرده اند./864/ت210/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات