۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۶۹۵۱۵
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

ارسال 480 اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی

ارسال 480 اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی
حجت الاسلام پنام گفت: 480 اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی ارسال شده است که از بین این تعداد، 100 تا 150 اثر به عنوان منتخب اعلام می شود.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری استانی جشنواره پژوهشی علامه حلی بیان داشت: 480 اثر پژوهشی از طرف طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان افزود: ارزیابی آثار به دو صورت اجمالی و تفصیلی پایان یافته است و در این راستا 10 نفر از اساتید پژوهش حوزه کار ارزیابی آثار را به عهده داشتند.

وی ادامه داد: از بین آثار پژوهشی ارسالی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی بین 100 تا 150 اثر برگزیده اعلام خواهد شد و به جشنواره کشوری علامه حلی راه خواهند یافت.

حجت الاسلام پنام با بیان اینکه از آثار پژوهشی منتخب تقدیر به عمل می آید، پنام عنوان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اختتامیه جشنواره علامه حلی به ماه های آینده موکول شده است.

وی پژوهش را پایه و اساس فعالیت ها در حوزه عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره استانی علامه حلی فرصتی را برای ارتقای فعالیت های علمی و پژوهشی طلاب فراهم کرده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: تربیت طلبه پژوهش محور رسالت خطیر حوزه علمیه بوده و اساتید پژوهش در این زمینه نقش بسزایی دارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات