۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۶۹۵۴۱
حجت الاسلام هدایتی:

شهید فخری زاده، تجربیات دفاع مقدس را با ره آوردهای نوین به عرصه خدمت آورد

شهید فخری زاده، تجربیات دفاع مقدس را با ره آوردهای نوین به عرصه خدمت آورد
مازندران - امام جمعه تنکابن، ترور شهید فخری زاده را نشان دهنده ترس دشمنان از رشد و اقتدار علمی ایران اسلامی دانست و گفت: خون پاک شهدا بر عزت و عظمت انقلاب خواهد افزود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام سید مهدی هدایتی، امام جمعه تنکابن امروز در جلسه طرح امین ویژه بانوان مبلغ این شهرستان با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده از سوی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار، بر ضرورت مجازات عاملان و آمران این جنایت تأکید کرد.

وی با بیان این که شهید فخری زاده استادی دانشور و مدیری توانمند و از پرچمداران علم نافع به شمار می رفت، افزود: این شهید والا مقام داشته ها و تجربیات میدان دفاع مقدس را با ره آوردهای نوین دانش به عرصه خدمت و تلاش برای ملت بزرگ ایران آورده بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تلاش ها و مجاهدت های علمی شهید فخری زاده به همراه یاران و شاگردانش، ایران اسلامی را به تراز مطلوب بازدارندگی فعال رسانده بود، ادامه داد: آخرین جهاد علمی شهید فخری زاده تلاش برای کاهش آلام مردم در مقابله با بیماری کرونا بود.

امام جمعه تنکابن، ترور شهید فخری زاده را نشان دهنده ترس دشمنان از رشد و اقتدار علمی ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث، اکنون بیش از هر زمان دیگری به نقاط قوت و قدرت ملت بزرگ ایران پی برده اند.

حجت الاسلام هدایتی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی تصور می کنند با ترور و شهادت دانشمندان علمی کشور می توانند در مسیر رشد و توسعه علمی ایران اسلامی خللی ایجاد کنند، بیان داشت: خون های پاک دانشمندان هسته ای و دفاعی کشورمان، زمینه ساز اقتدار و عظمت بیشتر نظام اسلامی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که به طور حتم انتقام این شهید بزرگوار از عاملان و آمران این جنایت گرفته خواهد شد، گفت: جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان نخواهند گذاشت، قطار توسعه علمی کشورمان باز ایستد و در آن خللی ایجاد شود.

وی با بیان این که توسعه علمی و اقتدار دفاعی کشور بهترین پاسخ برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود، بیان داشت: باید راه این شهید بزرگوار و دستاوردهای علمی و دفاعی او با قدرت بیشتری از سوی جوانان کشورمان ادامه پیدا کند.

امام جمعه تنکابن در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم و مؤثر تربیت دینی در جامعه به ویژه دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: با توجه به تلاش دشمن برای ایجاد شبهات مختلف دینی و اعتقادی در میان جوانان و نوجوانان، تعامل آموزش و پرورش با فعالان عرصه تبلیغ دین امری ضروری است.

حجت الاسلام هدایتی با بیان این که آموزش باید همراه با تربیت دینی مورد توجه قرار گیرد، افزود: بی توجهی به مباحث معنوی و اخلاقی در نهادهای علمی، آثار سوء و مخربی را برای جامعه در پی خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز در عصر گمراهی قرار داریم و به همین باید هوشیار تر باشیم، گفت: اگر کسی بخواهد در این عصر کلام پیامبر و امام صادق(ع) را به دیگران منتقل کند این عمل بزرگی است به ویژه برای بانوان مبلغ که با همه مشکلات و وظایف سنگینی که دارند در این راه قدم برمی دارند.

امام جمعه تنکابن، تبلیغ دین را نوعی جهاد عملی در راه اعتلای اسلام ناب دانست و خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی ثابت کرد بانوان علاوه بر با حجاب بودن می توانند تعلیم دهنده و مدیر باشند که این موضوع نقطه قوت و افتخار جمهوری اسلامی ایران است./950/

ارسال نظرات