۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۶۹۵۹۵

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی
نگاه‌تان به داخل باشد یعنی همین آقای رییس‌جمهور، حرامیان تاریخ که با شمارش معکوس مرگ مواجه هستند، روحیه جنگ‌طلبی در کابینه بایدن فوران می‌کند بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، نگاه‌تان به داخل باشد یعنی همین آقای رییس‌جمهور، حرامیان تاریخ که با شمارش معکوس مرگ مواجه هستند، روحیه جنگ‌طلبی در کابینه بایدن فوران می‌کند بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی است.

 

نگاه‌تان به داخل باشد یعنی همین آقای رئیس‌جمهور

دانیال معمار، فعال رسانه‌ای درباره دانش ایران در زمینه کیت تشخیصی کرونا در توییتر نوشت: کرونا که آمد کیت تشخیص کرونا نداشتیم. تحریم‌ هم درهای ورود آن را به روی ما بست. حالا یک سال نشده که خط تولید کیت تشخیص فوری کرونا را با همت جوانان ایرانی راه انداخته‌ایم. ایران جزو ۵ کشور دنیاست که فناوری تولید این کیت‌ها را دارد.

 

 

حرامیان تاریخ که با شمارش معکوس مرگ مواجه هستند

علی الفت‌پور، پژوهشگر درباره انتقام خون شهید فخری‌زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این جنایتکاران رژیم صهیونیستی هستند که این شبها راحت نمی‌خوابند.

در جنگ اطلاعاتی، زمان در ضربه زدن به دشمن در اولویت دوم است اما اینکه این حرامیان تاریخ با شمارش معکوس مرگ مواجه شدند تردیدی درش نیست.

حالا هی یه جماعتی نگن انتقام سخت چی شد اونم دیر نمیشه صبر کنید این صبر نه برای مصلحت سنجی که برای وارد کردن ضربه دقیق‌تر یه دشمن است.

هر جه این زمان بیشتر باشد روزهایی که این قاتلان با ترس و زجر سپری می‌کنند بیشتر است پس افسوس نخورید.

 

 

روحیه جنگ‌طلبی در کابینه بایدن فوران می‌کند

فواد ایزدی، کارشناس مسائل سیاسی فیلمی از اظهارات رند پال، سناتور آمریکایی درباره بایدن را منتشر کرد.

 کابینه بایدن جنگ طلب و طرفدار سیاست "تغییر رژیم" در خاورمیانه است.

همچنین تونی بلینکن (وزیر خارجه دولت بایدن) باید توضیح دهد آیا حاضر است برای طرفداری از  سیاست تغییر رژیم در عراق، لیبی و سوریه عذرخواهی کند؟ کابینه بایدن علاقه‌مند به لشکرکشی به سراسر جهان است.

 

علت محکومیت زودهنگام ترور شهید فخری‌زاده توسط امارات

صفحه توییتر میدل ایست به نقل از یک منبع سطح بالای امارات نوشت: تهران آخر هفته گذشته "به طور مستقیم" با محمد بن زاید ، ولیعهد ابوظبی تماس گرفته و هشدار داده، در صورت اقدام نظامی آمریکا علیه ایران، امارات اولین جایی خواهد بود که مورد هدف قرار می‌گیرد.

برخی رسانه‌ها علت محکومیت زودهنگام ترور دانشمند هسته‌ای توسط امارات را همین مسئله می‌دانند.

 

 

خطر شاه سلطان حسین‌ها برای ایران

رضا سراج، کارشناس مسائل راهبردی بیانات رهبر انقلاب در دیدار اساتید و دانشجویان در دانشگاه علم و صنعت‌ ۱۳۸۷/۰۹/۲۴ را در کانال تلگرامی خود بازنشر داد:

اگر جمهوری اسلامی دچار شاه سلطان حسین‌ها بشود، دچار مدیران و مسئولانی بشود که جرأت و جسارت ندارند؛ در خود احساس قدرت نمیکنند، در مردم خودشان احساس توانائی و قدرت نمیکنند، کار جمهوری اسلامی تمام خواهد بود.

آن روزی که شهر اصفهان در دوره‌ی شاه سلطان حسین مورد غارت قرار گرفت و مردم قتل عام شدند و حکومت باعظمت صفوی نابود شد، خیلی از افراد غیور بودند که حاضر بودند مبارزه و مقاومت کنند؛ اما شاه سلطان حسین ضعیف بود.

 


ننگین‌ترین قرارداد تاریخ ایران چه بود؟

یک کاربر فضای مجازی درباره قراداد ۱۹۱۹ در توییتر نوشت: ننگین ترین قرارداد تاریخ ایران و شاید جهان، قرارداد۱۹۱۹ است که به واسطه غربزده‌ای به نام وثوق‌الدوله امضا شد و رسما ایران را به انگلیس فروخت اما؛

 سیدحسن مدرس مردی بود که مقابل آن ایستاد و همین باعث کینه انگلیس از او شد تا به وسیله نوکرش رضاشاه او را به شهادت رساند.

قرارداد ۱۹۱۹ قراردادیست که در سال ۱۲۹۸ برابر ۱۹۱۹ میلادی میان دولت بریتانیا با دولت وقت ایران پس از هفت ماه مذاکره پنهانی با وثوق‌الدوله و با پرداخت چهارصد هزار تومان رشوه بسته شد. بر اساس این قرارداد تمامی امور کشوری و لشکری ایران، زیر نظر مستشاران انگلیسی و با مجوز آنان صورت می‌گرفت. بر اثر مخالفت‌های داخلی و خارجی و مغایرت آن با قانون اساسی مشروطه، این قرارداد هرگز به اجرا درنیامد.

 

 

ابرقدرتی که از سیر کردن مردم خود عاجز است!

یک کاربر فضای مجازی با انتشار تصویری از صف مردم آمریکا برای دریافت غذا در توییتر نوشت: صف دریافت غذای رایگان در سال ۱۹۳۲و صف دریافت غذای رایگان در سال ۲۰۲۰
نظام سرمایه‌داری به آمریکایی‌ها خودرو و تلفن هوشمند داد اما هنوز نمی‌تواند آن‌ها را سیر کند!

 


قابل توجه آن‌هایی که دنبال طعنه به جمهوری اسلامی‌اند!

محسن مهدیان، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ازجنگ آشکار رسیدند به ترور؛ در ترور هم از آدمکشی رو دررو رسیدند به خون ریختن از راه دور؛ آنهم بعد ۲۰ سال. همین راهم از سر ترس احدی نیست مسئولیت بپذیرد با دشمنی چنین ذلیل مواجهیم. آنوقت برخی این خواری تو در توی دشمن را نمی بینند و باقصه سرائی هالیوودی دنبال طعنه به آقای جمهوری اسلامی اند.

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات