۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۶۹۶۰۵
رسانه کشمیری فاش کرد؛

روش سرکوب کشمیری ها همانند سرکوب فلسطینی ها به دست اسرائیل است

روش سرکوب کشمیری ها همانند سرکوب فلسطینی ها به دست اسرائیل است
کشمیر مدیا سرویس در گزارشی از روش بکار گیری صهیونیزم برای سرکوب مردم بی گناه کشمیر پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، کشمیر مدیا سرویس در گزارشی از سرکوب، کشتار مردم بی گناه، وحشی گری و ایجاد رعب و وحشت توسط ارتش هند در کشمیر پرده برداشت.

در این گزارش امده است: در حال حاضر هندوستان و اسرائیل دو روی یک سکه اند، امنیت، آرامش و ثبات جهانی به حل مسائل و مشکلات مردم فلسطین و کشمیر گره خورده است، سکوت مجامع جهانی و مراکز حقوق بشر مشکلات مردم این مناطق را دوچندان کرده است.

این گزارش می نویسد: کشمیر از زمان لغو قانون خود مختاری رنگ آرامش ندیده است و دولت هند به طرز فجیعی مردم معترض را سرکوب می کنند که تا الان هزاران مردم مسلمان کشمیری کشته و زخمی شده اند که پزشکان حال خیلی ها را وخیم گزارش داده اند.

این رسانه کشمیر می افزاید: طرز برخورد و سرکوب مردم بی دفاع مسلمان کشمیر، عین طرز سرکوب و کشتار مردم فلسطین است، و بنا به گفته منابع آگاه و مردم محلی سربازان اسرائیلی نیز در جمع ارتش هند دیده شده اند.

کشمیر مدیا سرویس می گوید: دولت مسلمان ستیز هندوستان، «نارندرا مودی» از اوضاع جهانی سوء استفاده کرده و درپی استحکام قدرت خود در منطقه مسلمان نشین کشمیر است، به همین سبب از رژیم مسلمان کش که سالها در کشتن مسلمانان تجربه دارد دست دوستی دراز کرده و از مستشاران و مربیان آنان برای سرکوب مسلمانان کشمیر استفاده می کند.

یاد آوری می شود که حزب «بهارتا جاناتا» از زمان تشکیل دولت در هند، اسلام ستیزی در سراسر کشور را مهم ترین فعالیت های خود قرار داده است، تحویل زمین «مسجد بابری» برای تعمیر «معبد رام» در اترا پرادیش «شمال هند»، لغو قانون خود مختاری کشمیر، تصویب قانون اثبات شهروندی برای مسلمانان هندوستان در پارلمان این کشور، عدم دستگیری و محاکمه حمله کنندگان به مسلمانان به بهانه گاو کشی و دیگر مسائل از جمله فعالیت های حزب اسلام ستیز بهارتا جاناتا و دولت مودی است.

ارسال نظرات