۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۶۹۵۷۱
رییس انجمن شرعی شیعیان کشمیر هند:

شهادت نمی تواند سربازان ولایت را از وظایفشان بازدارد

شهادت نمی تواند سربازان ولایت را از وظایفشان بازدارد
روحانی برجسته کشمیر هند در پیامی شهادت جانسوز دانشمند هسته ای کشور محسن فخری زاده را به مقام معظم رهبری و خانواده این شهید تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن موسوی الصفوی رییس انجمن شرعی شیعیان کشمیر هند در پیام تسلیت خود شهادت جانسوز دانشمند هسته ای کشور محسن فخری زاده را تسلیت گفت و باخانواده اش ابراز همدردی کرد.

وی شهادت این سرباز ولایت را جزئی از توطئه استکباری جهانی علیه نظام اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: امریکا و اسرائیل با وجود تمام تلاش های خود نمی تواند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی و استقامتی ملت ایران را بگیرند.

رییس انجمن شرعی شیعیان کشمیر هند با بیان این که چون دشمنان انقلاب از رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران ناتوان و عاجز اند، به تاکتیک های ناجوانمردانه و ترور شخصیت ها و دانشمندان روی آورده اند، ابراز داشت: شهادت دانشمند فرزانه هسته ای کشور محسن فخری زاده برای جهان اسلام بویژه برای جمهوری اسلامی ایران، خسارت جبران ناپذیر است.

وی افزود: قدرت های استکباری نمی توانند با شهید کردن نیروی های انقلابی، جمهوری اسلامی ایران را از حمایت مظلومان جهان و فعالیت های انقلابی باز دارد.

حجت الاسلام الصفوی از خدمات ارزنده شهید محسن فخری زاده قدردانی کرد و گفت: بنده از طرف خودم و جامعه کشمیر شهادت این سرباز ولایت را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و خانواده گرامی اش تسلیت می گویم و برای مغفرت و علو درجاتش دعا می کنم./988/

ارسال نظرات