۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۶۹۰۳۵
رهبر دینی اهل سنت کشمیر هند:

تلاش حجت الاسلام موسوی برای اتحاد اسلامی ستودنی است

تلاش حجت الاسلام موسوی برای اتحاد اسلامی ستودنی است
روحانی بزرگ اهل سنت کشمیر هند از تلاش حجت الاسلام سید عبدالحسین موسوی در ترویج و استحکام اتحاد اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مفتی سید شرف الحق بخاری روحانی بزرگ و رهبر دینی اهل سنت کشمیر هند و هیئت همراه با حجت الاسلام سید عبدالحسین موسوی دیدار و گفت و گو کرد.

این روحانی اهل سنت کشمیر در سخنانی با تاکید بر این که آموزه های دین اسلام، مسلمانان را به اتحاد و برادری دعوت می کند، گفت: مسلمانان باید در مصیبت و مشکلات یکدیگر شریک باشند و همدیگر را یاری کنند.

وی از تلاش حجت الاسلام سید عبدالحسین موسوی روحانی برجسته شیعه کشمیر، در ترویج و استحکام اتحاد اسلامی در کشمیر تقدیر و تشکر کرد و افزود: وضع موجود هندوستان بیش از پیش نیازمند اتحاد مسلمانان به ویژه مردم مسلمان کشمیر است.

مفتی بخاری گفت: زمانیکه خبر آتش سوزی خانه حجت الاسلام سید عبدالحسین موسوی را شندیم که سبب آسیب دیدگی وی و آتش گرفتن کتابخانه شد، به شدت نگران شدیم و از خداند متعال خواهان سلامتی کامل ایشان هستیم.

یاد آوری می شود که هفته گذشته خانه مبلغ فعال و روحانی بزرگ شیعه کشمیر، حجت الاسلام سید عبدالحسین موسوی آتش گرفت، در این آتش سوزی خانه وی کاملا ویران شد و کتابخانه که دارای کتاب های نفیس خطی و گران قیمت بود از بین رفتند و خودشان نیز از ناحیه دست و صورت آسیب دیدند اما پزشکان حال این روحانی شیعه را رضایت بخش اعلام کرده اند./988/

ارسال نظرات