۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۶۸۲۷۶
در دیدار رهبران شیعه و سنی پاکستان مطرح شد؛

سکوت دربرابر مشکلات فلسطین؛ عامل تقویت رژیم صهیونیستی

سکوت دربرابر مشکلات فلسطین؛ عامل تقویت رژیم صهیونیستی
رهبران شیعه و سنی پاکستان تاکید کردند: اشغال سرزمین فلسطین و قدس شریف توسط اسرائیل غاصب غیرقابل تحمل است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام باقر عباس زیدی دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت سند و مدیر حوزه علمیه امامیه کراچی پاکستان با مفتی گلزار نعیمی مدیر جامعه نعیمیه اسلام آباد و جماعت اهل حرم پاکستان (مدرسه و نهاد برجسته اهل سنت) دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که احمد اقبال رضوی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان هم حضور داشت آخرین اوضاع پاکستان، مسائل روز جهان اسلام و راه های ایجاد اتحاد و همدلی بین اهل سنت و شیعیان مورد بحث و بررسی قرار گفت.

حجت الاسلام زیدی با بیان این که تقریب بین ادیان و مذاهب ضرورت زمان حاضر است، افزود: با احترام به عقائد و نظریات دینی پیروان دیگر ادیان و مذاهب، امنیت در سطح کشور و بین المللی برقرار می شود.

وی با تاکید بر این که دشمنان کشور با گسترش نفرت دینی و مذهبی می خواهند کشور را دچار تزلزل و بی ثباتی کنند، اظهار داشت: در چنین شرایطی مسئولیت علما و رهبران دینی افزایش می یابد و شخصیت های معتدل در ایجاد صلح و سازش در کشور باید سهم خود را ادا کنند.

مفتی گلزار نعیمی نیز در سخنانی با اشاره به این که ما به جای تکیه به اختلافات و نظریات جزئی مذهبی به مشترکات و کلیات دینی توجه کنیم تاکید کرد: اتحاد شیعه و سنی عامل ایجاد ثبات در کشور و ناامیدی منافقین و دشمنان مسلمان خواهد شد.

مدیر جامعه نعیمیه اسلام آباد با تاکید به این که وظیفه همه ما این است که ما صدای مظلومین سراسر جهان از جمله فلسطین و کشمیر را به گوش جهانیان برسانیم، ابراز داشت: سکوت در برابر مشکلات فلسطین، عامل تقویت رژیم غاصب صهیونیستی است و اشغال سرزمین فلسطین و قدس شریف توسط اسرائیل غاصب غیرقابل تحمل است./988/

ارسال نظرات