۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۶۸۱۵۳
رییس حوزه علمیه پاکستان:

بایدن و ترامپ؛ شیطانی رفته و شیطانی سرکار آمده است

بایدن و ترامپ؛ شیطانی رفته و شیطانی سرکار آمده است
حجت الاسلام والمسلمین نجفی به پیروزی جوبایدن در برابر دونالد ترامپ اشاره کرد و گفت: شیطانی رفته و شیطانی دیگر سرکار آمده است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حافظ سید ریاض حسین نجفی رییس فدراسیون حوزه علمیه پاکستان، در دروس تفسیری که در مسجد امام علی(ع) جامعه المنتظر لاهور برگزار شد، گفت: عقل، بزرگترین نعمت خداوند به بندگان او است، و ملاک ثواب و عذاب نیز عقل انسان ها است.

وی با بیان کرد: سوره مبارکه فرقان که چهل و دومین سوره قرآن کریم است در آیه 62 این سوره آمده است «وَعِبادُ الرَّحْمنِ الَّذينَ يَمْشُونَ عَلَي الْأَرْضِ هَوْناً وَ إِذا خاطَبَهُمُ الْجاهِلُونَ قالُوا سَلاماً» بندگان واقعى خداى رحمان کسانى اند که روى زمین با خشوع گام برمى دارند (در معاشرت با مردم فروتنى مى کنند و در برابر خدا خاضعند) و هنگامى که نادانان با سخنى جاهلانه آنان را خطاب مى کنند، در پاسخ، سخنى مسالمت آمیز بر زبان مى آورند.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی تاکید کرد: پرهیز از تکبر و غرور، اجتناب از گفتگو با جاهلان، شب زنده داری، دعا برای نجات از عذاب جهنم، پرهیز از افراط و تفریط در هزینه های زندگی، دوری از شرک و کفر، اجتناب از ظلم و زیادتی، عدم شرکت در مجالس گناه از قبیل غنا و موسیقی و دعا برای طلب نعمت از خداوند متعال حتی در کهن سالی چنانکه حضرت ابراهیم و حضرت ذکریا علیهما السلام در پیری هم از خداوند متعال برای فرزند دار شدن دعا کردند، از صفات مومن است.

وی با تاکید بر این که استغفار، توبه، گریه و زاری موجب تاخیر و دفع عذاب الهی است گفت: روزی شخصی از پیامبر اسلام(ص) درباره بخشش خود از گناهان پرسید، حضرت(ص) فرمود که توبه و استغفار راه آن است.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی توهین به پیامبران خدا را عامل بزرگترین عذاب خداوند دانست و تاکید کرد: تمام کسانی که فرستادگان او را مورد آزار و اذیت قرار دادند به بدترین سرنوشت دچار شده اند، به زودی امانوئل مکرون هم به سزای اعمال خودش خواهد رسید.

رییس فدراسیون حوزه علمیه پاکستان به پیروزی جوبایدن در برابر دونالد ترامپ اشاره کرد و گفت: شیطانی رفته و شیطانی دیگر سرکار آمده است./988/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امید بدون ماسک
United States
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
چه تیتر زیبایی.
بیان گر واقعیت امر و باطن امپریالیسم.
0
0