۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۶۷۹۸۳
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان مطرح کرد؛

بایدن و ترامپ؛ دشمن بشریت و جزئی از نظام استعماری

بایدن و ترامپ؛ دشمن بشریت و جزئی از نظام استعماری
حجت الاسلام دومکی آمریکا را منفور ملت های جهان دانست و گفت: جوبایدن یا ترامپ هردو دشمن بشریت و جزئی از نظام استکباری اند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در مراسمی که در منطقه نصیرآباد بلوچستان پاکستان برگزار شد، جوبایدن و ترامپ را دشمن بشریت و جزئی از نظام استعماری دانست و گفت: آمریکا بخاطر سیاست های ضد بشری خود در نگاه ملت های جهان منفور است. 

وی با بیان این که هدف از بعثت حضرت سید الانبیاء محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم، هدایت بشریت است افزود: پیامبر اسلام(ص) نظام جامع تربیت انسان ها را به جهانیان ارائه کرد که اجرای آن می تواند جهان را از مشکلات موجود و نظام استعماری نجات دهد.

حجت الاسلام دومکی با اشاره به این که پیامبر اسلام(ص) ملت عقب مانده عربستان را در کمترین مدت به اوج عظمت و بلندی رساند، گفت: درحال حاضر مسلمانان رهنمودهای حضرت محمد(ص) را به فراموشی سپرده اند و این عامل زوال و افول مسلمانان شده است.

وی با تاکید بر این که آمریکا بخاطر سیاست های استکباری، به منفورترین چهره در جهان تبدیل شده است افزود: جوبایدن یا ترامپ هر دو دشمن بشریت و جزئی از نظام استعماری اند، ما به همان اندازه که از باخت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امریکا خوشحالیم از پیروزی جوبایدن در این اتخابات متاسفیم.

این روحانی پاکستان افزود: آمریکا می تواند با اعمال تغیرات در سیاست های ظالمانه از حقارت خود بین ملت های جهان بکاهد./988/

ارسال نظرات