۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۶۹۶۶۶

برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب لرستان

برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب لرستان
لرستان - فلاحی نیا گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب و اساتید حوزه با هدف ارتقای فعالیت های تبلیغی و هدایت صحیح جامعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آرزو فلاحی نیا، صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب، اساتید و دانشجویان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با همکاری حوزه علمیه الشتر و به میزبانی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار خواهد شد.

سرپرست مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر بیان کرد: سلسله مباحث کارگاهی سبک زندگی اسلامی جلسه اول با موضوع «بررسی فقهی حقوقی مهریه» برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این نشست معنوی(علمی، فرهنگی و پژوهشی) با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکترحسین هوشمند فیروزآبادی عضو هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه «قم» برگزار خواهد شد.

فلاحی نیا برگزاری دوره های آموزشی را فرصتی برای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و تبلیغی طلاب عنوان کرد و گفت: شرکت طلاب در این دوره ها امری مهم برای تقویت بیشتر فعالیت های تبلیغی خواهد شد.

سرپرست حوزه علمیه بنت الرسول الشتر خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی، تبلیغی و پزوهشی همواره در طول سال برای طلاب برگزار می شود.

فلاحی نیا به نقش طلاب و مبلغان در هدایت دینی جامعه و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه اشاره کرد و گفت: طلاب و مبلغان برای انجام رسالت تبلیغی خویش باید همواره به علم روز مجهز باشند و با تکیه بر علم و دانش در عرصه تبلیغ فعالیت نمایند.

وی اظهار داشت: با نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، تربیت صحیح فرزندان و تبیین و ترویج ارزش های دینی در جامعه به ویژه بین نسل امروز می توان در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین شد./9451/      

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات