۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۶۹۷۱۹
مدیر حوزه علمیه لرستان:

ارتقای کمی و کیفی فعالیت های تبلیغی نیاز جامعه است

ارتقای کمی و کیفی فعالیت های تبلیغی نیاز جامعه است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی برنامه های تبلیغی نیاز جامعه است، گفت: برگزاری دوره آموزشی و توانمند سازی مبلغان ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، صبح امروز در جلسه وبینار با مجموعه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان با قدردانی از زحمات مبلغان و معاونین تبلیغ شهرستان ها گفت: اثرپذیری بیشتر فعالیت های تبلیغی نیازمند شناسایی نقاط قوت و ضعف در این عرصه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان بر ضرورت طراحی راهبرد تبلیغی از طریق شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها تاکید کرد و افزود: جهت ساماندهی و ارتقای کمی و کیفی تبلیغ دین برنامه های تبلیغی باید مدیریت شوند و به نیازهای جامعه توجه شود.

وی بر ضرورت تقویت فعالیت های دینی تبلیغی در فضای مجازی تاکید کرد و بیان داشت: استفاده مبلغان از فضای مجازی و تولید محتوای دینی در این عرصه خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم است.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه توانمند سازی طلاب و مبلغان امری مهم برای بهره مندی از فضای مجازی است، گفت: با تقویت و گسترش دوره های آموزشی و ارائه شیوه های نوین تبلیغی می توان در عرصه فضای مجازی تبلیغی اثرگذار انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های عمومی و تخصصی دانش افزایی و مهارتی فرصتی برای گسترش فعالیت های تبلیغی است و طلاب و مبلغان باید از این دوره ها استقبال کنند.

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی فعالیت های تبلیغی تاکید کرد و گفت: توجه به نیازهای جامعه و مخاطب شناسی در اولویت برنامه های تبلیغی قرار گیرد./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات