۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۶۹۷۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

تهدید و تحریم و ترور ذره‌ای در اراده ملت ایران تأثیر ندارد

تهدید و تحریم و ترور ذره‌ای در اراده ملت ایران تأثیر ندارد
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام خادمی افزود: دانشمندان و جوانان ما در مسیر دفاع از مظلومین ذره‌ای تردید نکرده و کوتاه نمی‌آیند، بلکه به مسیر راستین خود با قدرت ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم بزرگداشت دانشمند شهید هسته‌ای شهید محسن فخری زاده که به‌صورت زنده و وبینار در حرم حضرت سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: از سال 88 و پس از بین بردن فتنه دشمنان داخلی، کشور به مرحله تثبیت رسید و دشمن باورش شد جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به این سمت حرکت می‌کند؛ ازاین‌رو همه تلاش آن‌ها بر این متمرکز شد که همه کشور را عقب مانده نگه دارند.

وی با بیان اینکه در هفته‌های اخیر نخست‌وزیر رژیم منحوس اسرائیل و وزیر خارجه آمریکا و ولیعهد عربستان جلسه محرمانه‌ای داشته‌اند، اظهار کرد: اینکه چرا اصرار دارند مسائل هسته‌ای و ترور دانشمندان هسته‌ای ما را در دستور کار قرار دهند به این دلیل است که می‌خواهند دانشمندان ما را بترسانند و بگویند اگر کسی وارد عرصه شد و خواست ایران را به قطب قدرتمندی برساند با ما طرف است.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اینکه نکته بعدی وضعیت خاورمیانه است، افزود: انقلاب اسلامی با رهبری پیامبرگونه امام راحل در صدور انقلاب بعد از 30 سال موجی از بیداری ایجاد کرده و تا کرانه‌های دور تا آفریقا و آمریکای لاتین گسترش یافته و این خطر بزرگی برای دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: امروز طرفداران اسلام و سربازان جبهه مقاومت اسلامی در خاورمیانه در برابر اسرائیل افتخار می‌آفرینند و در مقابل اسرائیل می‌خواهد بگوید من تا قلب دشمن می‌روم و در آنجا دست به ترور می‌زنم.

حجت‌الاسلام خادمی اظهار کرد: حرکت کورکورانه و اقدام ناجوانمردانه استکبار در ترور شهید فخری زاده بی‌ارتباط با دوره جدید آمریکا نیست؛ ازاین‌رو همه باید بدانند آمریکای دوقطبی در اداره کشور خود به استیصال رسیده است، آن‌که ادعای کدخدایی می‌کند در اداره خود دچار استیصال شده است، البته نه‌فقط آمریکا بلکه انگلیس خبیث و فرانسه دچار التهابات شدیدی هستند.

وی گفت: در مقابل ملت راه خود را پیدا کرده و جوانان با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خودشان ثابت‌قدم در مسیر انقلاب اسلامی پیش می‌روند؛ به‌گونه‌ای که مردم و دانشمندان ما لحظه‌ای در حقانیت این مسیر تردید پیدا نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: دانشمندان و جوانان ما در مسیر دفاع از مظلومین ذره‌ای تردید نکرده و کوتاه نمی‌آیند، نه توقف می‌کنند و نه برمی‌گردند بلکه به مسیر راستین خود با قدرت ادامه می‌دهند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات