۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۷۰۰۲۰
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی مطرح کرد؛

عیسی کلانتری؛ مسؤول مملکت یا سخنگوی آمریکا و انگلیس

عیسی کلانتری؛ مسؤول مملکت یا سخنگوی آمریکا و انگلیس
نماینده خبرگان در واکنش به اهانت عیسی کلانتری به امام راحل، گفت: اگر جایگاهی پیدا کردید به برکت این نظام بوده و حالا نباید بر سر جمهوری اسلامی و مردم منت بگذارید!

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهانت عیسی کلانتری به امام خمینی(ره)، گفت: این فرد طی ادوار انقلاب اسلامی در رده های مختلف و بالای کشور دارای مسؤولیت هایی همچون وزیر جهاد کشاورزی و معاونت رییس جمهور قرار داشته است، اما هم اکنون سخنانی بر زبان جاری می کند که در راستای اهداف آمریکا و انگلستان و رسانه های معاند است.

وی سرمایه گذاری های سنگین آمریکا، انگلستان و رسانه های ضد انقلاب برای تخریب چهره حضرت امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: چند وقتی است که غربی ها قصد داشتند این برنامه را از طریق رسانه های خودشان پیاده ساخته و چهره امام را با دروغ و تحریف، تخریب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی خاطرنشان کرد: آقای عیسی کلانتری در 40 سال گذشته در مسؤولیت های مختلفی قرار داشته و از مدیران رده بالای نظام جمهوری اسلامی بوده است، اما وقتی از او در مورد ارتباط امام خمینی(ره) و آمریکا سؤال می کنند می گوید «نمی دانم»؛ آقای کلانتری اگر امام با آمریکا ارتباط داشتند پس چرا در سخنرانی های خود مواضع ضد آمریکایی می گرفتند؟

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: گفته می شود آمریکا پشت شاه را خالی کرد و فرصت در اختیار انقلابی ها قرار گرفت تا حکومت تشکیل دهند؛ این سخن نادرست است زیرا آمریکا تا لحظه آخر پشت سر شاه ایستاده بود و در حال حاضر نیز اگر احتمال دهد کسی می تواند ضربه ای به نظام ما بزند، او را مورد حمایت قرار می دهد؛ رسوا ترین سیاستمدار دنیا صدام بود و آمریکا و هم پیمانانش تنها برای این که نظام ما را از بین ببرند او را به صورت همه جانبه از طریق اعطای پول و اسلحه مورد حمایت قرار دادند؛ الان هم با تمام توان از همه سران مزدور عربی پشتیبانی می کنند؛ آیا این انصاف است که کسی چهل سال نان و نمک جمهوری اسلامی را بخورد و به این نظام به مقاماتی نیز نائل شود در مصاحبه ای علیه نظام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی چنین سخنانی بگوید؟

وی با بیان اینکه تنها نظامی که در دنیا در برابر استکبار جهانی ایستاده، نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: امروز روش امام خمینی(ره) بدون هیچ نقصی توسط رهبر معظم انقلاب در حال ادامه یافتن است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی تصریح کرد: آقای عیسی کلانتری می گوید من آمریکا بوده ام و برای خدمت به ایران آمدم؛ آقای کلانتری شما وقتی به جمهوری اسلامی آمدی، وزیر شدی! اگر در آمریکا می ماندی صد سال هم کسی برای تو حسابی باز نمی کرد! اگر جایگاهی پیدا کردید به برکت این نظام بوده و حالا نباید بر سر جمهوری اسلامی و مردم منت بگذارید، چرا که این نظام بر گردن همه ما حق دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: افرادی مانند عیسی کلانتری ما فی الضمیر خود را نشان می دهند، اما باید دانست برخی دیگر باطنی به مراتب بدتر از باطن آقای کلانتری دارند، اما آن را بروز نمی دهند و مردم باید در مقابل این افراد مقاومت کرده و بایستند.

وی با بیان اینکه امروز مقامات قضایی و دولتمردان به ویژه رییس جمهور باید در مقابل اینگونه خزعبلات واکنش نشان دهند، ابراز کرد: امام خمینی(ره) بر گردن همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی و در یک نگاه کلی بر همه ادیان حق دارند، زیرا با حرکت خود نشان دادند که دین در انزوا نیست و انقلاب دینی با پشتوانه مردمی قادر به ایستادگی در برابر دنیای استکبار است./841/ت302/ب1

ارسال نظرات