۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۷۰۰۷۳
فقیه بصیر؛

آیت الله یزدی خدمت به نظام و انقلاب را وظیفه خود می دانست

آیت الله یزدی خدمت به نظام و انقلاب را وظیفه خود می دانست
آیت الله مقتدایی تأکید کرد که آیت الله یزدی با قبول مسؤولیت های سنگین و پر اهمیت در جمهوری اسلامی از این راه نیز خدمت به نظام و انقلاب را وظیفه خود می دانست.

آیت الله مقتدایی نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تسلیت درگذشت آیت الله یزدی رییس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، این فقیه بصیر و عالم وارسته را یک فرد مبارز، فاضل و عالم در کنار رهبر کبیر انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: ایشان در صحبت ها، سخنرانی ها و مجالس باشکوهی که در قم یا سایر شهرستان ها منعقد می شد، مردم را به پیوستن به نهضت امام(ره) و ادامه راه نهضت و انحطاط رژیم سفاک پهلوی تشویق می کرد.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله یزدی بسیار روشن و با جدیت این راه را دنبال می کرد و ما با جدیت می توانیم بگوییم ایشان یک فرد بسیار سرشناس در مبارزات برای از بین بردن رژیم پهلوی به شمار می رفت.

آیت الله مقتدایی ادامه داد: ایشان در این زمینه روشنگری های بسیاری داشت و در استقرار و شروع نهضت امام(ره) و تشکیل جمهوری اسلامی نقش بسیار مؤثری داشتند.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه آیت الله یزدی در همه مراحل، همراه، حامی و مروج راه امام خمینی(ره) بود و با قبول مسؤولیت های سنگین و پر اهمیت در جمهوری اسلامی از این راه نیز خدمت به نظام و انقلاب را وظیفه خود می دانست، مطرح کرد: ایشان در جامعه محترم مدرسین که یک نهاد علمی و سیاسی است هم در حمایت از امام و رهبری و جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار بالایی داشت./841/ت302/ب1

ارسال نظرات