۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۶۷۰۰۸۹
فقیه بصیر؛

آیت الله یزدی از پایه گذاران جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود

آیت الله یزدی از پایه گذاران جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه آیت الله یزدی از پایه­ گذاران جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود، گفت: این عالم از وقوع ناهنجار‌ی ها در جامعه نگران می‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت ارتحال آیت الله محمد یزدی، گفت: آیت الله یزدی، شاگرد خوش ذوق و باوفای امام راحل و فاضل و عالم بزرگ حوزوی در ابعاد مختلف علمی بود.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال ابراز داشت: آیت الله یزدی از فضلای بزرگ حوزه علمیه قم محسوب می شد و از پایه گذاران جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حامی اصلی نهضت امام راحل بود.

 وی با بیان اینکه در اخلاص و قناعت زندگی مرحوم آیت الله یزدی شهره آفاق بود، گفت: در تمام سال های تحصیل علم و تدریس حوزوی، قناعت و اخلاص از خصوصیات بارز این عالم بزرگ بود و همچنین وی در ایامی که در بستر بیماری بود تمام پایبندی­‌های دنیوی خود را رها کرد.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: آیت الله یزدی شخصیتی بود که از وقوع منکرات و ناهنجاری ها در جامعه به شدت نگران و ناراحت می شد و بسیار زود در برابر ناهنجاری های جامعه  واکنش نشان می داد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه مرحوم آیت الله یزدی همواره حامی مراجع عظام تقلید، عالمان و بزرگان حوزوی بود، گفت: باید شاگردان مرحوم آیت الله یزدی راه و مسیر این عالم مجاهد را ادامه دهند تا خلأ این شخصیت برجسته حوزوی پر شود./998/ت302/ب1

ارسال نظرات