۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۷۰۱۷۸
فقیه بصیر؛

پیام تسلیت مجمع عمومی جامعه مدرسین درپی ارتحال آیت الله یزدی

پیام تسلیت مجمع عمومی جامعه مدرسین درپی ارتحال آیت الله یزدی
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ارتحال آیت الله حاج شیخ محمد یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ارتحال آیت الله حاج شیخ محمد یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این گزارش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال عالم ربانی، فقیه مجاهد، مبارز خستگی ناپذیر و یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی «رحمة الله علیه» ضایعه‌‌ای اسفبار و مایه‌ی تالّم همه‌ی کسانی است که به شخصیت و مقام علمی،‌ مجاهدت‌ها، خدمات و آثار ارزشمند ایشان به حوزه‌های علمیه و نظام اسلامی، آشنا می‌باشند.

آن مرحوم استادی بزرگ و موفق بودند که با تلاش‌های مستمر علمی و تحقیق و پژوهش در علوم مختلف حوزوی‌ و تربیت شاگردان ممتاز و تألیف کتب متعدد و ارزشمند، آثار فاخر و ماندگاری را ثبت و به یادگار گذاشتند و تا آخرین روزهای عمر با برکت خود مجلس پر فیض درس و بحث‌شان دائر بود.

التزام به احکام شرعی، صیانت از حقائق و معارف اسلامی، توجه اکید و رعایت مکارم اخلاق، در تمام دوران زندگی، شخصیتی ممتاز و معنوی از ایشان ساخته بود که تا پایان عمر شریف خود رعایت و بر آنها اصرار می‌ورزید.

همراهی با رهبر کبیر و عظیم الشأن انقلاب اسلامی از آغازین روزهای نهضت اسلامی مردم شریف ایران و تحمل تبعید و زندان و شکنجه توسط دژخیمان رژیم منحوس پهلوی تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پس از آن در مسئولیت‌های مهم و حساس، یاری وفادار بود که با اراده‌ای انقلابی و کم‌نظیر در تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی و در تحقق و دفاع از اعتقادات مکتب و معارف اهلبیت علیهم السلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی، استوار و پایدار بود و لحظه‌ای در این راه با عظمت و مسیر نورانی و صراط مستقیم انقلاب، سستی و خستگی به خود راه نداد.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضایعه مؤلمه و اسفبار ارتحال حضرت آیت الله یزدی، رئیس معزز شورای عالی جامعه مدرسین را محضر شریف امام عصر ارواحنا فداه، مراجع عظام تقلید بویژه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه، عموم ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و خاصه بیت مکرّم ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خدواند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان ارجمند و ارادتمندان ایشان صبر و اجر مسألت می‌نماید.

تغمده الله بغفرانه و حشره مع اولیائه

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

۹۹/۹/۱۹

/841/

ارسال نظرات