۱۰ آبان ۱۳۸۸ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۶۷۰۱۹

کتاب ثارالله تجدید چاپ شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «ثارالله»، نوشته مرحوم آیت‌الله حسین عندلیب همدانی از سوی مرکز مطالعات راهبردی خیمه برای دومین بار منتشر شد.
کتاب ثارالله تجدید چاپ شد
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات راهبردی خیمه، این مرکز به عنوان تنها مرکز تخصصی با موضوع امام حسین(ع)، عاشورا و مناسک آیینی در راستای اهداف خود مبنی بر طراحی، برنامه‌ریزی و انجام پروژه‌های عاشوراپژوهی اقدام به انتشار کتاب ثارالله کرده است.

«ثارالله» کتابی در نوع خود بی‌نظیر، متقن، معتبر و در عین حال ساده و روان است که تاریخ و زندگی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به همراه نکاتی از مقتل اصحاب باوفایش را روایت می‌کند.

استناد مؤلف بر آیات، احادیث و متون دینی و روایی معتبر، کتاب را بیش و پیش از آن که فقط کتابی تاریخی و روایی معرفی کند، مدّ نظر مجامع علمی و اندیشمندان و صاحب‌نظران قرار داده است.

نقل نکته‌های دقیق علمی در باب حدیث، تفسیر، فقه و کلام، مقتل‌شناسی، مکان‌شناسی و جغرافیای کربلا و عاشورا، وقایع‌نگاری و برداشت‌های تحقیقی عالمانه و به دور از دریافت‌ها و نظرات شخصی، کتاب را تا حد اثری قابل تحسین و تدریس در کرسی حوزه و دانشگاه بالا برده است.

نگارنده کتاب مرحوم آیت‌الله حسین عندلیب همدانی متوفای(۱۴۲۰ه.ق) از علمای شهر همدان و از شاگردان خاص آخوند ملاعلی معصومی همدانی بوده است.

کتاب «ثارالله» در ۵۲۰ صفحه در قطع وزیری از سوی مرکز مطالعات راهبردی خیمه منتشر شده است.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۰۲۱-۸۸۹۳۴۹۷۱ تماس بگیرند./د102
ارسال نظرات