۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۷۰۱۹۵
فقیه بصیر؛

مقابله با کج‌اندیشی‌ها، چهره‌ای ممتاز از آیت‌الله یزدی ساخته بود

مقابله با کج‌اندیشی‌ها، چهره‌ای ممتاز از آیت‌الله یزدی ساخته بود
تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی به‌مناسبت رحلت آیت‌الله یزدی تصریح کرد: وی از چهره‌های ممتاز در میان علمای پیشتاز نهضت امام خمینی(ره) بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به مناسبت درگذشت عالم مجاهد و وارسته آیت‌الله محمد یزدی پیام تسلیتی صادر کرد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَایَسُدُّهَاشَیْءٌ

رحلت فقیه وارسته، عالم پارسا و انقلابی، مجاهد خستگی‌ناپذیر دوران مبارزه و یاور مخلص و شجاع امامین انقلاب، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی رضوان‌الله تعالی علیه خسارتی بزرگ برای حوزه‌های علمیه و جبهه انقلاب اسلامی است.

ثبات قدم، حساسیت فوق‌العاده، اهتمام بدور از هرگونه عافیت‌طلبی برای پیشبرد اهداف انقلاب و دفاع شجاعانه از آرمان‌های اسلام ناب در برابر کج‌روی‌ها و کج اندیشی‌ها، از ایشان چهره‌ای ممتاز در میان علمای پیشتاز نهضت امام خمینی(ره) ساخته بود.

فقدان این سرمایه گرانقدر و چهره ماندگار انقلاب را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی، حوزه‌های علمیه، شاگردان، ارادتمندان و بیت شریف این عالم پرهیزکار تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با مقربان درگاه الهی را مسألت دارم.

ارسال نظرات