۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۷۰۲۱۹
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

جنایت در کشمیر بدترین وحشی گری سال ۲۰۲۰ است

جنایت در کشمیر بدترین وحشی گری سال ۲۰۲۰ است
حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری در سخنانی به برخورد جنایتکارانه دولت هند به مردم مسلمان کشمیر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنانی جنایت ارتش هندوستان در کشمیر را جنایت جنگی خواند و گفت: پذیرفتن اسرائیل، به معنای چشم پوشی حق مسلم مردم کشمیر است.

وی سرکوب، کشتار و تجاوز دولت هند در کشمیر را بدترین وحشی گری سال ۲۰۲۰ میلادی دانست و تاکید کرد: خشونت وحشیانه علیه کشمیری های بی گناه و غیر مسلح به یک امر عادی تبدیل شده است.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان این که چرا فعالان حقوق بشر و جهان اسلام، زخم کشمیری های مظلوم را نمی بینند، تاکید کرد: سران مسلمان باید جنایت های دولت هند را در کشمیر محکوم کنند و توسط جامعه جهانی جلوی وحشی گری دولت هند را بگیرند.

وی با اشاره به این که برقراری روابط دوستانه کشورهای عربی با اسرائیل به معنای خنجر زدن به پشت ملت های مسلمان است، تاکید کرد: امریکایی ها و اسرائیلی ها مار در آستین اند که صاحبش نیز از زهرش در امان نخواهد بود.

حجت الاسلام جعفری پذیرفتن اسرائیل را چشم پوشی از حق مسلم مردم کشمیر دانست و گفت: دولت فعلی پاکستان نسبت به کشورهایی که با اسرائیل نظر مثبت دارند، مراقب باشد و به گوش آنان برساند که برای به رسمیت شناختن اسرائیل هیچ فشاری را نخواهد پذیرفت.

وی با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی کشور می خواهند پاکستان را متزلزل و دچار بی ثباتی کنند اما هرگز به مقصود خود نخواهند رسید، ابراز داشت: ملت پاکستان با هوشیاری تمام جلوی توطئه های شوم آنان را خواهد گرفت./988/

ارسال نظرات