۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۷۰۲۸۱
واکنش استاد عابدی به بداخلاقی های رسانه ای؛

نسبت به خدمات و برکات علمی و عملی آیت الله یزدی خضوع می کنم + صوت

نسبت به خدمات و برکات علمی و عملی آیت الله یزدی خضوع می کنم + صوت
استاد درس خارج حوزه ضمن تجلیل از شخصیت والای آیت الله یزدی، گفت: بنده به آقای یزدی ارادت داشته و دارم و نسبت به خدمات و برکات علمی و عملی این مرد بزرگ خضوع می کنم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی استاد درس خارج حوزه علمیه قم ضمن تسلیت ارتحال آیت الله محمد یزدی، گفت: ایشان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن منشأ خیرات و برکات بسیاری بوده است.

وی با بیان این که آیت الله یزدی در حوزه علمیه شاگردان بسیار خوب و فاضلی را تربیت کردند، اظهار داشت: یکی از ویژگی های آیت الله یزدی نوشتن کتبی است که برای نسل جوان حوزه، عموم مردم و حتی مخاطبانی که حوزوی نبودند، تألیف می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی خاطرنشان کرد: بنده ترجمه قرآنی که آیت الله یزدی دارند را مطالعه می کردم و دیدم انصافاً بسیار دقیق است و نسبت به بسیاری از ترجمه هایی که معروف و مشهور هستند، امتیازات و ویژگی های بسیار خوبی دارد و حق مطلب این بود که ترجمه ایشان بیشتر از این معرفی شود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه آیت الله یزدی قبل از انقلاب در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی فعالیت های بسیار بزرگی داشت، تصریح کرد: یک مطلبی اخیراً در فضای مجازی منتشر شده که شخصی که همنام بنده است سخنانی درباره آیت الله یزدی بر زبان جاری کرده است؛ متأسفانه این مطلب را در بسیاری از پایگاه های خبری به نام بنده منتشر می کنند؛ آن آقایی که این مطالب را گفته، خودش مسؤول حرف هایش در محضر خداوند است و باید بدانیم هر چیزی می گوییم روزی باید در محضر خداوند پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: بنده به آقای یزدی ارادت داشته و دارم و نسبت به خدمات و برکات علمی و عملی این مرد بزرگ خضوع می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی خاطرنشان کرد: یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان روزی می گفت بنده می دانم آیت الله یزدی در منزل خودش با چه زهدی زندگی می کرد و انسانی بود که علی‌رغم اینکه می توانست مرفه زندگی کند، اما همچون اقشار ضعیف مردم عمل کرده و به صورت زاهدانه توأم با سختی و تنگ دستی زندگی می کرد.

وی آیت الله یزدی را شخصیتی بزرگ، خدوم، عالم و با سواد دانست و بیان کرد: حق آیت الله یزدی این نیست که برخی ناجوانمردانه به ایشان توهین کنند، زیرا ایشان چیزی برای خود نمی خواست و دنبال نام و نشان نبود و از چیزهایی که به ایشان نسبت داده و می دهند مبرا است./841/پ202/ب1

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
خیلی عالی و به هنگام
0
0
حسین. جان
Iran, Islamic Republic of
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
احسنت
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۷
آفرین
0
0