۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۷۰۳۰۵
رییس جنبش بیداری امت مصطفی پاکستان:

امارات متحده عربی به دولت اسرائیلی تبدیل شده است

امارات متحده عربی به دولت اسرائیلی تبدیل شده است
حجت الاسلام والمسلمین نقوی روحانی برجسته گفت: پاکستان برای به رسمیت شناختن اسرائیل غاصب، تحت فشار شدید عربستان سعودی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی رییس جنبش بیداری امت مصطفی پاکستان، در مراسمی به فشار شدید عربستان سعودی برای به رسمیت شناختن اسرائیل به پاکستان اشاره کرد و امارات متحده عربی را جزو دولت اسرائیل شمار کرد.

این روحانی پاکستانی با بیان این که آمریکا برای دور کردن پاکستان از جمهوری خلق چین، از کشورهای عربی استفاده می کند، گفت: روابط پاکستان و چین خطوط حیاتی و نجات دهنده کشور اند و آمریکا دوست ندارد یک سرزمین اسلامی از مشکلات خود بیرون آید.

وی برنامه های پاکستان، ترکیه و مالزی در خصوص اسلامی ستیزی را گامی مثبت دانست و تاکید کرد: به احتمال قوی قدرت های استکباری و اسلام ستیز با استفاده از کشورهای عربی این برنامه را به زمین خواهند زد.

رییس جامعه عروۃ الوثقی پاکستان با اشاره به این که پاکستان به خاطر کمک و قرض هایی که از عربستان سعودی گرفته است تحت فشار شدید است، افزود: عمران خان نخست وزیر پاکستان وقتی با انعقاد قرارداد مقابله با اسلام ستیزی به کشور بازگشت با استقبال زیاد مردم مواجه شد اما با فشار و تهدید عربستان سعودی در اجلاس مالزی شرکت نکرد.

وی افزود: عربستان به پاکستان هشدار داده است که اگر خلاف سیاست هایش برود هم پول های خودش را پس می گیرد و هم هزاران شهروندش را که در عربستان مشغول بکار اند اخراج می کند و برای اثبات تهدید خود تا حالان ۱۵۰۰ پاکستانی را از عربستان اخراج کرده است.

رییس جنبش بیداری امت مصطفی پاکستان به فشار شدید عربستان سعودی برای به رسمیت شناختن اسرائیل به پاکستان اشاره کرد و افزود: امارات متحده عربی نیز ورود پاکستانی ها را به این سرزمین ممنوع کرده و در حقیقت امارات متحده عربی جزئی از دولت اسرائیل شده است.

وی در آخر گفت: قوانین امارات متحده عربی برای شهروندان یهودی و اسرائیل به کل عوض شده است، زن و مرد مجرد یهودی هم می توانند در دبئی زندگی کنند و از مشروبات الکلی هم استفاده کنند./988/

ارسال نظرات