۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۷۰۳۱۰
از سوی مدرسه علمیه فیضیه مازندران صورت می گیرد؛

پذیرش طلبه در رشته تخصصی مطالعات سبک زندگی اسلامی

پذیرش طلبه در رشته تخصصی مطالعات سبک زندگی اسلامی
مازندران - مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران از پذیرش طلبه در رشته تخصصی مطالعات سبک زندگی اسلامی در مقطع سطح سه در این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام جابر گلی کریمی، مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران از پذیرش طلبه در رشته تخصصی مطالعات سبک زندگی اسلامی در مقطع سطح سه در این مدرسه علمیه خبر داد.

وی با بیان این که این پذیرش از سوی مرکز تخصصی آل یاسین مدرسه علمیه فیضیه مازندران صورت می گیرد، افزود: این پذیرش از میان طلاب واجد شرایط و بدون آزمون کتبی صورت می گیرد.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به این که پذیرش این رشته برای نخستین بار از سوی این مرکز تخصصی صورت می گیرد، بیان داشت: همه امکانات علمی و آموزشی برای پذیرش طلاب در این رشته تحصیلی فراهم شده است.

حجت الاسلام گلی کریمی، اعطای مدرک علمی معتبر حوزوی، استفاده از فارغ التحصیلان در برنامه های مؤسسه، استفاده از کتابخانه تخصصی، معرفی فارغ التحصیلان به مراکز آموزشی و پژوهشی و بهره مندی از اساتید مجرب را از جمله مزایای تحصیل در این رشته تخصصی عنوان کرد.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران در ادامه سخنان خود، اتمام کتبی و شفاهی پایه نهم و قبولی در مصاحبه علمی را از جمله شرایط پذیرش طلاب در این رشته تخصصی اعلام کرد.

حجت الاسلام گلی کریمی از استقبال طلاب برای تحصیل در رشته های تخصصی خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین راستا مدرسه علمیه فیضیه مازندران به دلیل داشتن ظرفیت مناسب علمی و آموزشی، بسترهای لازم را برای تحصیل طلاب در رشته های تخصصی فراهم کرده است.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران همچنین به فعالیت رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی در این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 50 طلبه در مقطع سطح دو این رشته تخصصی در حال تحصیل هستند.

وی، آخرین مهلت ثبت نام علاقه مندان تحصیل در رشته تخصصی مطالعات سبک زندگی اسلامی را پنجم دی ماه اعلام کرد و گفت: ثبت نام به صورت غیر حضوری است و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 01132072533 و 09112120274 تماس گیرند./950/

ارسال نظرات