۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۷۰۴۶۵
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حرکت در مسیر تعالیم اسلامی خنثی کننده توطئه های دشمنان است

حرکت در مسیر تعالیم اسلامی خنثی کننده توطئه های دشمنان است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تقویت ایمان و حرکت در مسیر تعالیم اسلامی و راه امام تأکید کرد و گفت: حرکت در این راه خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، شب گذشته در برگزاری دوره تربیت و تعالی پاسداران استان لرستان، گفت: برنامه ما باید تقویت ایمان اسلامی در مقابل تضعیف ایمان اسلامی و دینی از سوی دشمن باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حرکت در مسیر تعالیم اسلامی موجب می‌شود که برنامه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی اجرایی نشوند، افزود: تقویت ایمان و حرکت در مسیر تعالیم اسلامی جلوی فسادهایی همچون فساد مالی، اداری و سیاسی را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه حرکت امام راحل در راستای حرکت انبیا بود و پرچم دین را به اهتزاز درآورد، عنوان داشت: حاکمیت احکام دینی، عدالت، صداقت و فضیلت‌ها در جامعه از جمله اهداف امام راحل بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: حرکت در راه امام راحل و تقویت ایمان سبب می شود تا موانع را پشت سر گذاشته و در جهت تعالی انقلاب گام برداریم.

وی اظهار داشت: ایستادگی در مقابل نظام سلطه و استکبار ستیزی از دیگر ویژگی‌های امام راحل بود، روحیه استکبارستیزی ملت ایران رمز پیروزی ها و شکست دشمن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه پاسدار مرزها هستند، پاسداران مرزهای عقیدتی نیز هستند، گفت: پاسداران، بسیجیان و عشایر در عملیات‌های گوناگون هشت سال دفاع مقدس در مناطق مختلف حماسه آفریدند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات