۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۶۸۹۷۴
امام جمعه تنکابن:

تفکر بسیج، عامل پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف است

تفکر بسیج، عامل پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف است
مازندران - حجت الاسلام هدایتی، تفکر بسیج را عامل پیشرفت های کشور در عرصه های مهم و حیاتی دانست و گفت: هر جا این تفکر کمرنگ بوده، شاهد نقصان و کاستی در آن قسمت هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام سید مهدی هدایتی، امام جمعه تنکابن امروز در دیدار فرمانده سپاه و جمعی پاسداران شهرستان با تبریک هفته بسیج، گفت: حرکت مردمی بسیج با توکل بر خداوند پایدار و ماندگار است.

وی، تفکر بسیج را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی در دهه های اخیر دانست و افزود: ایستادگی کشور درمقابل استکبار جهانی به سردمداری آمریکا باعنایت خداوند، پایداری حرکت مردمی بسیج و درایت ولی فقیه امکان پذیر شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به هراس دشمن از گسترش و جهانی شدن فرهنگ متعالی بسیح خاطرنشان کرد: امروز در بسیاری از کشورهای منطقه این تفکر و فرهنگ ناب به مبنای بسیاری از تصمیم گیری ها تبدیل شده است.

حجت الاسلام هدایتی با بیان این که ملت های آزادی خواه منطقه در سایه تفکر بسیج در برابر قدرت های زورگو ایستاده اند، بیان داشت: تفکر بسیج راه رهایی از سلطه و استبداد بیگانه است.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که ملت ایران با بهره گیری از تفکر بسیج به ملتی عزتمند و مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: با تکیه بر تفکر بسیج می توان از سد بسیاری از مشکلات و بحران ها عبور کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، تفکر بسیج را عامل پیشرفت های کشور در عرصه های مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: هر جا این تفکر کمرنگ بوده، شاهد نقصان و کاستی در آن قسمت هستیم.

حجت الاسلام هدایتی با بیان این که امروز نیز بهترین راه عبور از مشکلات و بحران ها، تکیه بر تفکر ناب بسیج است، خاطرنشان کرد: این تفکر بر پایه عزت، اقتدار، پرهیز از وادادگی، شجاعت، بصیرت و ولایت مداری استوار است.

امام جمعه تنکابن با هشدار به برخی تلاش ها برای کمرنگ کردن تفکر بسیج در جامعه اسلامی، تصریح کرد: باید تفکر بسیج در همه سطوح کشور گسترش یافته و از این ظرفیت عظیم در جهت رشد و تعالی جامعه بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیج، مسیر عزت و سربلندی کشور برای تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی است، افزود: حضور پررنگ بسیج درعرصه های مختلف کشور، آثار و برکات بسیاری برای جامعه اسلامی در پی داشته است.

فرمانده سپاه تنکابن نیز در دیدار با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هجده هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه درجهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از اقشار ضعیف آسیب دیده ناشی از ویروس منحوس کرونا با همکاری سایر دستگاه ها در این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار حسن مهدوی همچنین از اجرای 256 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج از سوی بسیجیان پایگاه ها و حوزه های مقاومت در سطح شهرستان خبر داد./950/

ارسال نظرات