۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۷۰۵۱۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

تخریب و تحریف جایگاه حوزه و دانشگاه برای کشور و نظام زیان بار است

تخریب و تحریف جایگاه حوزه و دانشگاه برای کشور و نظام زیان بار است
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: تخریب و تحریف جایگاه هر یک از دو مجموعه حوزه و دانشگاه برای کل کشور و نظام زیان بار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه و دانشجویان که به مناسبت هفته پژوهش و نیز هفته وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان و طلاب به نوعی سرمایه معنوی هر کشوری به ویژه این نظام الهی و اسلامی محسوب می شوند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: شما به گونه ای سرمایه های این کشور برای آینده آن هستند و این علم شماست که این کشور را ضمانت می کند، لذا در مسیر علم آموزی علاوه بر تلاش برای کسب معرفت، همواره کسب معرفت دینی و معنوی را نیز باید مدنظر داشته باشید.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد: بنابراین همواره شما نخبگان جامعه زیر ذره بین دشمنان انقلاب و نظام هستید و باید با بصیرت و بینش انقلابی خود اجازه ندهید که توطئه نفوذ دشمن در دانشگاه ها عملی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که با مطرح کردن مسائل حاشیه ای دانشجویان و طلاب را از مسیر اصلی شان دور سازد و بی شک این توطئه به عنوان یک توطئه نرم می تواند تاثیرات بسیار خطرناکی بر کالبد فکری و علمی کشور داشته باشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه حاشیه ها بهترین ترفند دشمن برای دور کردن دانشجویان از واقعیت های کشور و نظام است، گفت: دشمنان با ایجاد جنگ روانی از یک سو و نیز از سوی دیگر تزریق افکار خود به دنبال این است که عملا دانشجو و طلبه را منفعل کند، بنابراین باید در این باره بسیار هوشیار باشید.

این استاد حوزوی ادامه داد: اگر خوب به تاریخ این انقلاب نگاه کنید به عینه متوجه توطئه های دشمنان علیه دانشگاه ها می شویم توطئه هایی که به صورت هدفمند و با برنامه از سوی عوامل داخلی و خارجی دشمن پی ریزی گردید و انجام شد، ولی دانشجویان آگاه خود را از صف آشوبگران و دانشجونماها جدا کردند که این خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این ملت بوده و هست.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان سخنان خود گفت: از شما دانشجویان درخواست می کنیم که ارتباط خود را با حوزویان بیشتر از پیش کنید، زیرا تخریب و تحریف جایگاه هر یک از دو مجموعه یعنی حوزه یا دانشگاه برای کل کشور و نظام زیان بار خواهد بود./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات