۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۷۰۶۲۷

کتابی برای آشنایی نوجوانان با تاریخ انقلاب

کتابی برای آشنایی نوجوانان با تاریخ انقلاب
«روایت انقلاب اسلامی» تلاش دارد روایتی صحیح از تاریخ انقلاب اسلامی را برای گروه سنی نوجوان روایت کند. این اثر اخیراً توسط انتشارات قدر ولایت منتشر شده است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب «روایت انقلاب اسلامی» به قلم سیدعظیم قوام برای آشنایی نوجوانان و جوانان با روایتی صحیح از انقلاب اسلامی توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.

انقلاب اسلامی، انقلابی تحول‌گرا بود. تحول در انسان‌ها، تحول در سازوکارهای حکومت، تحول در منطقه و تحول در جهان. در هر یک از این عرصه‌ها، انقلاب اسلامی، تحولی ماندگار و چشمگیر آفرید و نقطه امید و حرکت مظلومان عالم و نقطه هزیمت و دشواری برای مستکبران و ظالمان شد. این انقلاب بایستی شناخته شود و پیشرفت‌های حاصل از آن بازگو شود. خصوصاً نسل نوجوان و جوان به تعبیر رهبر انقلاب باید از بُن دندان انقلاب را بشناسند تا تحریف‌گران داخلی و خارجی این گوهر نایاب و یگانه را از کف آنان به حیله‎‌های مختلف نربایند.

نویسنده در این کتاب با ارائه مبانی انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی آن، به صورت کاربردی و عینی، پیشرفت‌های انقلاب را در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف علمی، خدماتی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی ارائه کرده است. سیدعظیم قوام با قلمی روان و آمارهای مستند، سعی کرده است روایتی صحیح و شایسته را از انقلاب اسلامی ارائه کند.

«روایت انقلاب اسلامی» در سه فصل در 155 صفحه رقعی تنظیم شده و با قیمت 20 هزار تومان توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شده است.

 علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های 66411151-09352300564 تماس بگیرند./826/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات