۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۷۰۶۳۹

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی
این گریه‌ها اشک شوق پیروزی به برکت همین طرح است!، تبریک هوشمندانه پوتین به بایدن، تنها لازمه خنثی سازی تحریم‌ها، تلخ‌ترین طنز قرن این است بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، این گریه‌ها اشک شوق پیروزی به برکت همین طرح است!، تبریک هوشمندانه پوتین به بایدن، تنها لازمه خنثی سازی تحریم‌ها، تلخ‌ترین طنز قرن این است بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

این گریه‌ها اشک شوق پیروزی به برکت همین طرح است!

سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی درباره طرح مجلس برای شرایط ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۰ در توییتر نوشت: جنجالی که لیبرال‌ها بر سر طرح مجلس برای محدود کردن شرایط ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۰ بپا کرده‌اند، صادقانه نیست. کاندیدای آنها کسی نیست که فاقد این شرایط باشد. این گریه‌ها که می‌بینید، اشک شوق "پیروزی" به برکت همین طرح است!

 

 

تبریک هوشمندانه پوتین به بایدن

امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل سیاسی در خصوص تبریک پوتین به بایدن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از میان تمام کسانی که به جو بایدن بابت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبریک گفتند، ولادیمیر پوتین دقیق ترین اقدام را انجام داد؛ تبریک پس از پیروزی رسمی

 

 

تنها لازمه خنثی سازی تحریم‌ها

سیدامیر سیاح، کارشناس مسائل اقتصادی در توییتر نوشت:

«رفع تحریم دست دشمن است، خنثی کردنش دست ما»

بهترین جمله درباره تحریم بود.

خبر خوب اینکه از سال ۹۷(شروع دور فعلی تحریم) چندین اتاق‌فکر تخصصی، راهکارهای خنثی‌سازی و عبور از تحریم‌ها را تدوین کرده‌اند که هنوزهم اغلب آنها قابلیت تاثیر دارند.

البته اجرایشان همت می‌خواهد.

 

تلخ‌ترین طنز قرن

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

تلخ‌ترین طنز قرن این است؛

عده‌ای که از کاهش قیمت تخم‌مرغ عاجز هستند، ادعا می‌کنند سال بعد بدون رفع تحریم ۲.۳ میلیون نفت خواهد فروخت...

 

 

وقتی پیرمرد ساکن کاخ سفید جای جوان ایرانی را می‌گیرد

احمد نادری، نماینده مجلس در توییتر نوشت: امروز در نطق میان دستور از دو ابر بحران غربگرایی و بازتولید بعنوان دو معضل اساسی در کشور نام بردم. در این هفت سال نئولیبرال ها زندگی مردم را به گروگان گرفته اند. آقای روحانی بایستی به جوانان این مرز وبوم وظرفیت های داخلی اعتماد کند؛ نه پیرمرد ساکن کاخ سفید

 

 

خواسته مشترک عوام و خواص کشور از دولت

سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: خلاصه آنچه طی سال‌های اخیر عوام و خواص این مملکت به دولت گفتند، همین دو جمله رهبر انقلاب است که نمیگویم دنبال "رفع تحریم‌ها" نباشید. اگر بتوانیم یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم (البته ۴سال تاخیر شده) اما عمده به "خنثی کردن تحریم‌ها" بیندیشید. رفع تحریم دست دشمن و خنثی ‌کردن تحریم دست ماست.

 

ایستگاه مترو تهران کجا و مترو نیویورک کجا؟!

کانال تلگرامی هاون مدیا درباره تفاوت ایستگاه مترو نیویورک با ایستگاه مترو تهران(فرودگاه مهرآباد) نوشت: باور بکنین یا نه، یک عده هستن که الان ایستگاه مترو نیویورک رو زیباتر و تمیزتر میبینن چون برخی رسانه‌ها عادتشون دادن به سیاه دیدن ایران

 

 

 

آقای روحانی ساعتش خواب رفته یا خودش؟!

محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: وعده داد همه تحریم های مالی و بانکی و نفتی، یکجا در روز اجرای توافق برداشته می‌شود.

اما "اوبامای مودب"، پس از اتمام تعهدات ایران، تحریم‌های جدید را پشت سر هم قطار کرد؛ آیسا، ویزا، سیسادا و... حتی به معاون دفترش هم که به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل تعیین شده بود، ویزا نداد و او را تروریست خواند.

با همه این‌ها، حالا آقای مقصر، پشت سر هم، پالس مذاکره برای معاون بایدن می‌فرستد و می گوید نمی گذارم برداشتن تحریم‌ها "حتی یک ساعت" تاخیر بیفتد!

ساعتش از سال ۹۵ خواب رفته؟ یا به قول معروف، تریپ اصحاب کهف برداشته و ادای آنها را در می آورد؟!

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات