۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۷۰۶۷۴
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار:

بایدن هم راه ترامپ را در پیش می گیرد/ تحریم ها را خنثی کنیم

بایدن هم راه ترامپ را در پیش می گیرد/ تحریم ها را خنثی کنیم
نماینده ولی فقیه در ایلام تأکید کرد که امروز نباید منتظر باشیم تا دشمن برای ما کاری کند، بلکه باید تلاش کنیم با قوی شدن تحریم های دشمن را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در ایلام در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، مجاهدت ها و تلاش خستگی ناپذیر کادر درمان به ویژه پرستاران را مورد توجه قرار داد و گفت: ما از این عزیزان برای زحماتی که در مقابله با کرونا می کشند تشکر می کنیم.

وی سوء تدبیر را از عوامل مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه دانست و ادامه داد: انسان دارای تعقل و تفکر است و در هر کاری که بخواهد انجام دهد باید ابتدا سرانجامش را بسنجد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان کرد: بر اساس روایات انسان باید همواره زندگی و معاش خود را تدبیر کند و هیچگاه به گونه ای عمل نکند که به فقر و بدبختی مبتلا شود.

نماینده ولی فقیه در ایلام عمر را بزرگترین سرمایه زندگی انسان دانست و مطرح کرد: انسان باید برای استفاده از ایام عمر خود تدبیر داشته باشد و آن را به بطالت نگذراند؛ همانگونه که در موارد مادی باید مراقب باشیم که متضرر نشویم نسبت به عمر نیز باید مراقب باشیم آن را بیهوده تلف نکنیم.

وی با بیان اینکه یک مدیر بزرگ باید افراد متعهد و متخصص را برای مدیریت بخش های مختلف انتخاب کرده و از انتخاب افراد ضعیف پرهیز کند، اظهار کرد: کم توجهی به گرانی و بیکاری و تورم سوء مدیریت است؛ مردم زمانی که می خواهند کسی را انتخاب کنند باید بهترین گزینه را انتخاب کنند تا در آینده از انتخاب خود پشیمان نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به اینکه مردم در انتخاب های خود عاقبت اندیشانه عمل کنند، اضافه کرد: از این که ما شخصی را انتخاب می کنیم و در میانه راه از انتخاب خود پشیمان می شویم مشخص می شود که در انتخاب خود تدبیر لازم را نداشته ایم.

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان اینکه فرهنگ جامعه و سبک زندگی فردی و اجتماعی ما باید مبتنی بر «حسن تدبیر» باشد، تأکید کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک رهبر حکیم و فرزانه در رأس مملکت قرار دارد و از حسن تدبیر نیز برخوردار هستند.

وی فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده معظم شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: می دانیم که انتقام خون حاج قاسم هنوز گرفته نشده و نظام به دنبال انتقام است؛ خصلت ملت ایران این است که صبور و جدی هستند و در زمان و مکان مناسب ضربه اساسی را به دشمن وارد خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار قوی شدن، عدم اعتماد به غربی ها و عبرت گرفتن از برجام را از جمله توصیه های رهبر معظم انقلاب دانست و با انتقاد از کسانی که همواره در پی مذاکره هستند، گفت: مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود؛ کسانی که در پی مذاکره هستند یا دچار سوء تدبیر شده اند و با خدایی نکرده مشکل دیگری دارند!

وی در پایان تصریح کرد: همه مسؤولان بدانند سیاست کلی آمریکا یکی است و بایدن هم همان راه ترامپ را در پیش خواهد گرفت؛ امروز نباید منتظر باشیم تا دشمن برای ما کاری کند، بلکه باید تلاش کنیم با قوی شدن تحریم های دشمن را خنثی کنیم./841/

ارسال نظرات