۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۷۰۷۰۰

کتاب «مکتب تمدن ساز سردار سلیمانی» رونمایی شد

کتاب «مکتب تمدن ساز سردار سلیمانی» رونمایی شد
مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی(س) گفت: ده ها مقاله علمی پژوهشی و کتاب «مکتب تمدن ساز سردار سلیمانی» در موسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی(س) رونمایی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، سکینه رستگار مقدم مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی(س) در گفتگویی از رونمایی ده ها مقاله علمی پژوهشی و ۴ کتاب در موسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی(س) خبر داد و اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش بیش از ۶۰ مقاله علمی پژوهشی و ۴ کتاب که توسط طلاب پژوهشگر موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی(س) گردآوری و تالیف شده بود، رونمایی شد.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی(س) ادامه داد: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور برخی مسؤولان از جمله حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی موسس موسسه و تعداد محدودی از طلاب پژوهشگر در موسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی(س) برگزار شد.

وی به سخنرانان این مراسم اشاره و عنوان کرد: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی پیرامون اهمیت پژوهش در حوزه های علمیه به ایراد سخنرانی پرداخت و تربیت طلاب پویا و پژوهشگر را از وظایف حوزه برشمرد و گفت طلبه باید همانند چشمه جوشان باشد و از راکد بودن اجتناب کند.

رستگارمقدم افزود: همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با قدردانی از مسؤولان پژوهشی موسسه، رشد و پویایی طلاب پژوهشگر را بیانگر زحمات طلاب و مسؤولان مجموعه دانست و از زحمات صورت گرفته قدردانی کرد.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی(س) بیان داشت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی کتابی با عنوان «مکتب تمدن ساز سردار سلیمانی» توسط گروه طلاب پژوهشگر این موسسه تدوین و تالیف شد که در همین مراسم این کتاب ارزشمند نیز رونمایی گردید./826/

ارسال نظرات