۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۶۷۰۷۲۹
تحلیلگر برجسته پاکستان:

مکتب حاج قاسم سلیمانی ادامه مکتب امام خمینی است

مکتب حاج قاسم سلیمانی ادامه مکتب امام خمینی است
دکتر راشد عباس نقوی در ویبناری که به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، مکتب حاج قاسم سلیمانی را ادامه مکتب امام خمینی دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، ویبناری به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی بعنوان «مکتب شهید قاسم سلیمانی، ویژگی ها و اثرات آن» با اهتمام العارف اکادمی پاکستان و با همکاری هیئت برگزار کننده مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

در این ویبنار حجت الاسلام والمسلمین محمد امین شهیدی رییس امت واحده پاکستان، حجت الاسلام دکتر میثم همدانی و دیگر علما و شخصیت های اردو زبان از کشور پاکستان شرکت و سخنرانی کردند.

دکتر راشد عباس نقوی در سخنانی با تشریح نظریات و مکتب شهید قاسم سلیمانی، ابراز داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی ادامه مکتب رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که در حقیقت یک مکتب توحیدی و الهی است.

وی افزود: جمال الدین اسد آبادی، شهید دکتر مصطفی چمران و شهید قاسم سلیمانی شخصیت هایی هستند که علاوه بر ایدئولوژی خود، در میدان مبارزه و عمل نیز فرا مرز اند.

این تحلیلگر پاکستانی با اشاره به این که مکتب شهید قاسم سلیمانی از شش ویژگی برخورد دار بوده است، ادامه داد: تقرب به خداوند، ولایتمداری، استقامت مداوم، مردمی بودن، دشمن شناسی و عاشق شهادت این ها از خصوصیات مکتب شهید قاسم سلیمانی است.

وی با بیان این که شهید قاسم سلیمانی برای فرزندان خود وسیله ای نساخت و پشت درهای بسته اطاق های مجلل درباره اصلاح وضعیت مردم سخنرانی نمی کرد، بلکه با حضور در میدان مبارزه خدمت مردم انجام می داد، لذا هرکس که می خواهد پیر و مکتب شهید قاسم سلیمانی باشد باید این ویژه گی ها را نیز با جان و دل بخرد و در خودش ایجاد کند./988/

 

مکتب حاج قاسم سلیمانی ادامه مکتب امام خمینی است

ارسال نظرات