۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۶۷۰۷۳۲
استاد حوزه علمیه پاکستان:

خون شهید قاسم سلیمانی فتنه داخلی و بین المللی را خنثی کرد

خون شهید قاسم سلیمانی فتنه داخلی و بین المللی را خنثی کرد
حجت الاسلام همدانی در ویبناری که در آستانه سالگرد شهادت قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: خون شهید قاسم سلیمانی فتنه داخلی و بین المللی را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام دکتر میثم همدانی در ویبناری که به منابست سالگرد شهادت قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: خون شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس خنثی کننده توطئه دشمنان و عامل استحکام روابط  دوستانه عراق و ایران است.

وی بیان این که اولین اثر بین المللی خون شهید قاسم سلیمانی اتحاد بین جبهه مقاومت، پا فشاری بر ایستادگی و انتقام از ابر قدرت جهان بود، به اثر داخلی شهادت این شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: نهادها و شخصیت های مختلفی که پیش از شهادت قاسم سلیمانی با دریافت سیگنالهای خارجی سخنان و شعار ضد نظام می دادند، متحد شدند و همه بر انتقام تاکید کردند.   

این روحانی بزرگ شیعه پاکستان با اشاره به این که تشییع جنازه بی نظر قاسم سلیمانی در یک کشور بیگانه و در جمع شهروندان بیگانه عراق مثال زدنی است، ابراز داشت: شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس عامل استحکام روابط دوستانه دو کشور عراق و ایران شدند و عرصه حیات را بر نیروی های آمریکا در عراق تنگ کردند.

حجت الاسلام همدانی به فتنه های داخلی و خارجی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و  اظهار داشت: بعضی ها در داخل کشور در برابر افکار انقلابی سخن از مذاکرات با دشمن و از عقب نشینی می گفتند اما شهید قاسم سلیمانی در برابر این افکار، نظریه مقاومت را استحکام بخشید.

یاد آوری می شود که روز گذشته ویبناری در آستانه سالگرد شهید قاسم سلیمانی بعنوان «مکتب شهید قاسم سلیمانی، ویژگی ها و اثرات آن» با اهتمام العارف اکادمی پاکستان و با تعاون هیئت برگزار کننده مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد./988/

ارسال نظرات