۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۷۰۷۶۲
همزمان با هفته پژوهش؛

دوازدهمین جشنواره علامه حلی در مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول برگزار شد

دوازدهمین جشنواره علامه حلی در مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول برگزار شد
دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) در مرحله شهرستانی در مدرسه علمیه آیت الله قاضی (ره) دزفول برای اولین بار در استان خوزستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) در مرحله شهرستانی در مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول برای اولین بار در استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از اساتید و طلاب حضور داشتند حجت اسلام قاضی، تولیت مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) و امام جمعه دزفول به بیان اهمیت علم و تاثیر پژوهش در بالندگی علمی طلاب پرداخت و افزود: به فضل خدا این مدرسه در سال های علمی و غنای اساتید رشد خوبی داشته و می توان گفت در تراز برخی مدارس و اساتید قم هستند.

امام جمعه دزفول با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تولید علم افزود: باید همانند علمای پیشین دزفول که در کسب علم، همراهی و همدلی با مردم زحمات بسیاری را متحمل شدند و باعث افتخار گردیدند طلاب جوان نیز با همت و پشتکار و برای بالندگی شیعه این مسیر را ادامه دهند.

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام حبیب خاکی مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) گزارشی از روند این جشنواره و داوری مقالات پژوهشی ارائه داد و اظهار داشت: در این دوره از جشنواره علامه حلی (ره) 142 مقاله از طلاب دزفول دریافت شده که طی سه مرحله داوری نهایتا 13 مقاله به مرحله پایانی و از میان آنها 3 مقاله به عنوان مقالات برتر مشخص شدند.

همچنین برگزیدگان اول تا سوم دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) مرحله شهرستانی؛ آقایان علی نعمتی، محمد صادق مطیع رسول و حمید ژولا نژاد به ارائه کوتاه از مقاله خود پرداخته و در نهایت توسط حجج اسلام قاضی، پرهیزکار و خاکی هدایای مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام جوهر زاده، معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) این دوره از جشنواره به پایان رسیده و برگزیدگان برای رقابت به مرحله ی استانی معرفی شدند.

امام جمعه دزفول نیز از زحمات  اساتید و کارکنان این مدرسه علمیه در امر توجه به پژوهش و تولید علم قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ این برنامه بصورت زنده از روبیکا پخش گردید./۹۴۵۴/د103/ب1

ارسال نظرات