۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۷۱۰۲۲
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد:

در اجرای طرح تحول مسجد محور در محلات، مردم نگاه ویژه ای به روحانیت دارند

در اجرای طرح تحول مسجد محور در محلات، مردم نگاه ویژه ای به روحانیت دارند
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر بتوانیم طرح تحول مسجدمحور را که یکی از مأموریت های سازمان تبلیغات اسلامی است، عملیاتی کنیم بسیاری از مشکلات محلات برطرف خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد شب گذشته در نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان خوزستان ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و همرزمانش، در نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت اجرای طرح تحول مسجدمحور، اظهار داشت داشت: به حمدالله اجماعی بین مسئولین فرهنگی استان ما اتفاق افتاده برای اینکه بتوانیم مسجد را به معنای واقعی کلمه در طراز انقلاب اسلامی فعال کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگر بتوانیم طرح تحول مسجدمحور را که یکی از مأموریت های سازمان تبلیغات اسلامی است، عملیاتی کنیم تمام مشکلات محلات برطرف خواهد شد.
 
وی در ادامه به بیان اهمیت حضور روحانیت در رویدادهای اجتماعی و همراه با اقشار مختلف مردمی اشاره کرد و گفت: به جرأت می‌توان گفت در هر محله ای که نگاه کنیم، توجه مردم به روحانیت است و این اتفاق خوشایند قطعا به پشتوانه تلاش‌ها و زحمات شما طلبه های جوان و فعال است که در محلات مختلف حضور جهادی داشته اید.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خطاب به طلاب جوان و جهادی با بیان این جمله از رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «شما در تمام مقدرات مردم حضور دارید» یادآور شد: در جریان شیوع بیماری کرونا، هر جا طلبه ای در کنار بیماران حضور داشته و ایجاد امید به زندگی در بیماران نموده است، مرگ به سراغ ایشان نیامده است.
 
در پایان، نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در تحول فعالیت‌های این اداره کل، خاطرنشان کرد: به برکت حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به گذشته تحولات بیشتری داشته است و بحمدالله در موضوعات و برنامه های گوناگون، پر توان و پرنشاط در حال خدمت به مردم می باشد که جای تقدیر و تشکر دارد./841/د102/ب1
ارسال نظرات