۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۷۱۰۳۹
مدیر حوزه علمیه فاطمیه الیگودرز مطرح کرد؛

ضرورت رفع مشکلات احتمالی برگزاری امتحانات مجازی طلاب

ضرورت رفع مشکلات احتمالی برگزاری امتحانات مجازی طلاب
نجفی با اشاره به تحصیل مجازی طلبه ها به علت شیوع ویروس کرونا، گفت: امتحانات مجازی طلبه ها نیز مجازی برگزار می شود و اساتید موظف به رفع مشکلات احتمالی در این زمینه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ربابه نجفی، امروز ظهر در جمع اساتید حوزه علمیه فاطمیه الیگودرز گفت: اساتید نقش بسزایی در عرصه تعلیم و تربیت طلاب دارند.

مدیر حوزه علمیه فاطمیه الیگودرز با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزاری آنلاین دروس حوزه بیان کرد: امروز اساتید رسالت خطیری بر دوش دارند و باید با برقراری ارتباط بیشتر با طلبه و احساس مسؤولیت نسبت به تحصیل طلاب به رسالت خود عمل کنند.

وی در ادامه بر ضرورت جلوگیری از افت تحصیلی طلبه ها تأکید کرد و بیان داشت: از فضای مجازی باید به بهترین شکل استفاده شود و با بکارگیری شیوه های نوین تدریس مجازی می توان از فرصت فضای مجازی بهره مند شد و در مقابل طلبه ها نیز تلاش و پشتکار بیشتری داشته باشند.

نجفی در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات مجازی طلاب خاطرنشان کرد: امتحانات به دو شیوه حضوری و مجازی برگزار می شود، با فراهم ساختن شرایط لازم برای همه طلاب باید امتحانات مجازی به بهترین شکل برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه فاطمیه الیگودرز با بیان بررسی رفع مشکلات احتمالی امتحانات مجازی طلاب گفت: نباید اجازه داده شود که شرایط به وجود آمده به علت شیوع ویروس کرونا ضربه ای به تحصیل طلاب وارد سازد، اساتید به عنوان الگو باید روحیه طلاب را تقویت سازند و جلوی افت تحصیلی طلبه گرفته شود.

وی در پایان اظهار داشت: انجام فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی باید تقویت و حضور مبلغان خواهر، اساتید حوزه و طلبه ها گسترش یابد، این حضور امری مهم برای بهره مندی از فضای مجازی در تبیین سبک زندگی اسلامی و تبدیل تهدیدها به فرصت است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات