۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۷۱۱۰۳
به دلیل بیماری؛

آیت الله رسکتی از علمای مازندران در بیمارستان بستری شد

آیت الله رسکتی از علمای مازندران در بیمارستان بستری شد
مازندران - آیت الله حاج شیخ ولی الله رسکتی، از علمای مازندران به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های استان بستری شد. 
ضیاء الدین رسکتی، فرزند آیت الله رسکتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری ضمن تأیید این خبر گفت: آیت الله شیخ ولی الله رسکتی در سن۹۳ سالگی به علت عارضه عفونی تنفسی در بیمارستان رازی قائمشهر بستری شد. 
 
وی افزود: سحرگاه جمعه بعد از تهجد و اقامه نماز صبح، طبق برنامه روزانه مشغول قرائت زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام کامل بودند که بعد از اتمام ناگهان عارضه تنفسی برایشان حادث شد و برای انتقال ایشان به بیمارستان شهدای زیراب اقدام کردیم.
 
رسکتی افزود: پس از انتقال آیت الله رسکتی به مرکز درمانی شهرستان و انجام معاینات صورت گرفته با توجه به مشکلات ریوی ایجاد شده طبق نظر پزشکان ایشان در بیمارستان بستری شد.
 
وی در ادامه سخنان خود گفت: با پیگیری و همت دفتر آیت الله نظری خادم الشریعه و هماهنگی های به عمل آمده، ایشان با آمبولانس مجهز به آی سی یو از بیمارستان شهدای زیراب به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل  شد.
 
رسکتی با بیان این که پس از اقدامات درمانی صورت گرفته در حال حاضر وضعیت ایشان بهتر از گذشته است، ادامه داد: امید داریم با دعای اهل ایمان در ایام فاطمیه خدای منان شفای عاجل و کامل را به ایشان عنایت فرماید.
 
وی در پایان ضمن قدردانی از همه مردم ولایتمدار سوادکوه، علمای حوزه و طلاب و روحانیان از همگان خواست برای بهبودی این عالم وارسته دعا کنند.
 
گفتنی است، آیت الله ولی الله رسکتی از علمای عامل، متخلق و مردمی سوادکوه است که در حوزه تبلیغ دین، مبارزه با رژیم ستم شاهی، دفاع مقدس چهره ای شاخص و نامی نیک از خود بجای گذاشته است و با توجه به کهولت سن با اخلاق حمیده همواره ملجأ و پناهی برای عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بوده است./950/
ارسال نظرات