۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۷۱۱۷۵
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:

حیات و شهادت شهید سلیمانی تجلی ارزش‌های اسلامی و دینی بود

حیات و شهادت شهید سلیمانی تجلی ارزش‌های اسلامی و دینی بود
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام آزموده گفت: شهید سلیمانی جهان‌پهلوان مقاومت است که زندگی و شخصیت و جهاد او تجلی ارزش‌های اسلامی و دینی و نماد ارزش‌ها و خصلت‌های ایرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در درس اخلاق حوزه علمیه استان که به‌صورت وبینار برگزار شد، به تبیین بیانات امام خامنه‌ای در جمع ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی پرداخت.

وی افزود: جلسه دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی، یک جلسه ویژه بود و سخنان رهبر انقلاب اسلامی در این جلسه نیز اگر کوتاه اما عمیق و راهبردی و راهگشا بود.

حجت‌الاسلام آزموده گفت: تشکیل جلسه ستاد در محضر رهبر انقلاب اسلامی برای بزرگداشت یک سردار بزرگ سپاه حکایت از چند نکته دارد که شخصیت ویژه و منحصربه‌فرد حاج قاسم و عنایت ویژه ایشان به او، اهمیت موضوع مقاومت اسلامی و جهاد و ایثار، توجه به اهمیت جایگاه سپاه بدون مرز قدس و اهتمام ویژه ایشان به گفتمان مقاومت به‌عنوان یک گفتمان اثربخش و راهگشا در مقابل گفتمان سازش ازجمله این نکات است.

وی افزود: سخنان عمیق رهبر حکیم انقلاب اسلامی در این جلسه مانند گذشته گره‌گشای گره‌های ذهنی و راهگشای انسدادها در میدان عمل بود. این سخنان حاوی بشارت‌ها، انذارها و هشدارهای مهمی بود که توجه و تأمل در آن بخصوص برای مسئولان نظام بایسته و لازم است.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: فصل اول سخنان ایشان اختصاص به شهید سلیمانی داشت و فصل دوم به گفتمان مقاومت و درواقع حضرت آقا در بخش اول به ویژگی‌های نماد مقاومت پرداختند و در قسمت دوم درباره گفتمان مقاومت و عینیت‌بخشی به آن در میدان عمل و اقدام پرداختند.

وی تصریح کرد: خلاصه رهنمودهای ایشان درباره شهید سلیمانی را دریک جمله می‌توان خلاصه کرد که شهید سلیمانی جهان‌پهلوان و جهان قهرمانِ ایرانی مقاومت است که زندگی و شخصیت و جهاد او تجلی ارزش‌های اسلامی و دینی و نماد ارزش‌ها و خصلت‌های ایرانی است.

حجت‌الاسلام آزموده در ادامه با گرامیداشت در پیش بودن سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: برای تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی تبلیغاتی صورت نگرفت اما به خواست خدا شهید سلیمانی جهانی شد.

وی افزود: کسی که دلش را به خدا بدهد خدا هم همه نگاه‌ها را متوجه او می‌کند و شهید سلیمانی دلش را به خدا داد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات