۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۷۱۱۹۹
آیت الله مهدوی مطرح کرد؛

مسؤولان ستاد کرونا در تصمیم گیری برای مراسمات دینی تعلل دارند

مسؤولان ستاد کرونا در تصمیم گیری برای مراسمات دینی تعلل دارند
اصفهان - نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان برای تصمیم گیری پیرامون برگزاری مراسمات دینی باید زمان بندی درستی داشته و باهم هماهنگ باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، شنبه شب در مسجدالفتاح اصفهان، با انتقاد از تصمیم گیری‌های ستاد کرونا در خصوص برنامه‌های مذهبی، گفت: ستاد کرونا باید با توجه به نزدیک بودن ایام فاطمیه و مطالبه مردم در خصوص برگزاری مراسمات ایام فاطمیه تصمیم گیری به موقعی در خصوص این جلسات انجام می‌داد.

آیت الله مهدوی خاطرنشان کرد: در نهایت با دستور رییس جمهور تصمیم بر این شد که افراد با استفاده از ماسک و رعایت فاصله و توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند در مراسمات دینی حضور داشته و مراسمات عزاداری ایام فاطمیه برگزار شود، پس از آن استاندار اصفهان اعلام کرد جلسات برگزار نخواهد شد و متأسفانه شاهد یک دوگانگی در این خصوص بودیم.

وی با اشاره به ضرورت تصمیم گیری صحیح و هماهنگ مسؤولان در خصوص مراسمات مذهبی و دینی، تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که از استاندار اصفهان داشتم متوجه شدم که ظاهرا استاندار اصفهان از دستور رییس جمهور آگاهی نداشته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دستور رییس جمهور مقدم بر استاندار است، افزود: اگرچه مسؤولان استان اقرار به اشتباه خود نکردند اما اینطور به نظر می‌آید که اشتباهی از سوی مسؤولان استان اصفهان رخ داده و نباید اعلام می‌کردند که جلسات فاطمیه برگزار نخواهد شد.

آیت الله مهدوی با اشاره به اهمیت خلوص در زندگی انسان، اظهار کرد: قیام خالصانه برای خداوند یعنی عمل داشتن و عمل کردن و داشتن اراده محکم برای انجام دادن عملی جدی برای خداوند متعال، اگر می‌خواهیم قیام داشته باشیم باید عمل ما برای خداوند متعال باشد.

وی ادامه داد: پاک بودن هرچیزی از غیر خودش را خلوص می‌گویند، خلوص در اعمال یعنی اینکه عمل را همانطور که توصیه شده است انجام دهیم و غیر آن را داخلش نکنیم، خداوند به ما امر کرده است عمل خالص بیاوریم و ما هم نباید در اعمال خود چیزی به آن اضافه کنیم بلکه هرآنچه که خداوند به ما دستور داده است را باید رعایت کنیم./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات