۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۷۱۲۶۷
امام جمعه بابلسر:

حماسه 9 دی، باطل السحر فتنه گران شد

حماسه 9 دی، باطل السحر فتنه گران شد
مازندران - امام جمعه بابلسر از نهم دی به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت یاد کرد و گفت: این روز مهم، روز خروش انقلابی ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) از ایشان به عنوان شهیده راه ولایت و تبلور واقعی دفاع از ولایت یاد کرد.

وی با بیان این که مجالس فاطمیه باید با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود، خاطرنشان کرد: نباید مجالس فاطمی در این ایام به بهانه های مختلف کمرنگ شود چون ما هر چه داریم از مجالس حضرت زهرا(س) داریم.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود به نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت اشاره کرد و گفت: این روز مهم، روز خروش انقلابی ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت بود.

حجت الاسلام قلی پور خاطرنشان کرد: وقتی نهضت روشنگری در جامعه شکل بگیرد، منطق در جامعه منطق فاطمی شود و دفاع از ولایت سرلوحه همه برنامه ها شود آن حماسه نهم دی در جامعه تکرار شدنی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در آن امتحان الهی بار دیگر سربلند بیرون آمدند، افزود: این ملت با حضور حماسی خود و آن طوفان انقلابی در نهم دی بار دیگ به ولی امر مسلمین جهان لبیک گفتند.

وی، نهم دی را یوم الله دانست و با بیان این که اگر خدا را یاری کنیم و در صراط مستقیم باشیم و مشق زندگی ما فاطمی باشد خداوند متعال فرمود ما شما را یاری می کنیم، تصریح کرد: در طول چهار دهه اخیر ملت بزرگ ایران حوادث بسیاری تجربه کردند که با ایمان راسخ و مشی انقلابی خود از همه این حوادث سربلند بیرون آمدند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که لطف خداوند متعال بود که مردم را به میدان کشاند و آن نهم دی را به وجود آورد، افزود: این حماسه عظیم باطل السحر فتنه گران شد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدایت های خود راه صحیح را به ملت ایران نشان دادند، خاطرنشان کرد: رهنمودهای ایشان در طول دهه های اخیر موجب عزت و اقتدار ملت ایران در عرصه های مختلف شد.

وی با بیان این که تفکر نهم دی به معنای باور به امداد حضرت حق، مؤمنانه زندگی کردن، ولایت مدار بودن و مشق فاطمی در زندگی داشتن است، تصریح کرد: تا زمانی که چنین تفکری در جامعه ما حاکم باشد دشمنان قسم خورده این نظام ره به جایی نخواهند برد و آنچه که نصیبشان خواهد شد خزلان، دریوزگی و بیچارگی و از بین رفتن و اضمحلال در دنیا و آخرت خواهد بود.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: گفتمان مقاومت به عنوان یک گفتمان اثر بخش و راهگشا در مقابل گفتمان سازش که این روزها باز هم در کشور شنیده می شود باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند به هیچ عنوان نباید به دشمن اعتماد کنیم و باید مراقب تله های اعتماد دشمن باشیم، افزود: یکی از این تله ها فرق قائل شدن بین ترامپ، بایدن و اتحادیه اروپا است در حالی که هویت سلطه گری و خوی استکباری آنها یکی است./950/پ310/ب1

ارسال نظرات