۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۷۱۵۵۲
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی:

همراهی با ولایت دستاورد بی‌بدیل انقلاب و خون شهدا است

همراهی با ولایت دستاورد بی‌بدیل انقلاب و خون شهدا است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام سالاری مکی گفت: همراهی با ولایت سرمایه ارزشمند و دستاورد بی‌بدیل انقلاب و خون شهدا است که بصیرت و ایستادگی مردم از آن نشأت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جمع اساتید و کارکنان مدرسه علمیه محمودیه فاروج، با گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت مستوره‌ای از قدرت نرم ایران و برخاسته از بصیرت بالا و درک و اعتقاد عمیق ملت به جایگاه ولایت است.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: امروز اگر همراهی مردم و هدایت‌های رهبری عزیز در مقاطع گوناگون پای کار نظام نباشد، با این همه دشمنی‌ها و خباثت‌های بدخواهان انقلاب در داخل و خارج، قطعاً سرنوشت ما همانند برخی کشورهایی می‌شد که محل تاخت تاز آمریکا و ایادی‌اش قرار گرفته‌اند؛ به‌گونه‌ای که نه‌تنها در مسائل امنیتی، بهداشتی و فرهنگی مشکلات فراوانی داشتیم بلکه به لحاظ اقتصادی هم مطمئناً وضعیت بهتری عایدمان نمی‌شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: امروز علیرغم مشکلاتی که به لحاظ معیشتی و اقتصادی گریبان گیر مردم است آنچه به‌عنوان یک سرمایه ارزشمند و دستاورد بی‌بدیل انقلاب و خون شهدا محسوب می‌شود همراهی و معیت با ولایت طی سالیان متمادی حین انقلاب و بعد از آن است که ایستادگی مردم هم از آن نشئت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی گفت: درواقع همراهی با ولایت سرمایه ارزشمند و دستاورد بی‌بدیل انقلاب و خون شهدا است که بصیرت و ایستادگی مردم از آن نشأت گرفته است.

وی با اشاره به همراهی مردم با ولایت و رهبری، گفت: همراهی مردم با ولایت و رهبری در مقاطع گوناگون بعد از نبی مکرم اسلام تا انقلاب اسلامی در راستای اعتلای کلمه الله، در هیچ مقطعی با این کیفیت و کمیت و با وجود این حجم از فشارها و تهدیدها و سنگ‌اندازی‌ها توسط مجامع هم پیمان استکباری، در تاریخ ثبت نشده است.

 دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به معرفت عمومی مردم به جایگاه ولایت، افزود: جایگاه ولایت جزء مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در عرصه‌های گوناگون اعم از راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس، انتخابات و مقاطع حساسی که نیاز به حضور حماسی مردم است، تبلور پیدا می‌کند و حادثه نهم دی‌ماه هم بعد از حماسه حضور بیش از ۸۵ درصدی مردم در انتخابات سال ۸۸ نشئت گرفته از همین نگاه بصیرتمندانه مردم ما است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات