۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۷۱۳۱۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

انتقام سخت راهبردی اخراج آمریکا از منطقه است

انتقام سخت راهبردی اخراج آمریکا از منطقه است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام خادمی گفت: انتقام سخت راهبردی از عاملان و آمران ترور شهید سلیمانی و فخری زاده اخراج آمریکا از منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده، اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند باید انتقام سختی از عاملان و آمران این جنایات بگیریم.

وی با بیان اینکه در موضوع مهم انتقام سخت چند نکته مهم وجود دارد، افزود: مطالبه انتقام و سیلی سخت امری ممدوح و پسندیده و حتی لازم است، اما نحوه مطالبه گری مهم است.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: نباید انتقام سخت را به یک یا دو سیلی در حوزه نظامی تقلیل داد. این سیلی از نوع آرام‌بخش موقتی است که البته در جای خود نیز لازم است چنانچه ایشان به موضوع انتقام از آمران و قاتلان نیز اشاره فرمودند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب انتقام از آمران و عاملان را به‌عنوان انتقام در سطح تاکتیکی به زمان ممکن احاله دادند، زمان ممکن یعنی اولین زمانی که امکان آن فراهم شود و زمان ممکن البته غیر از زمان مناسب است.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: تفاوت تعبیر زمان ممکن با زمان مناسب این است که تعبیر زمان ممکن حکایت از رصد فرصت برای اقدام قاطع در اولین زمان ممکن است اما در تعبیر زمان مناسب نوعی تأخیر منفعلانه و بی‌عملی مشاهده می‌شود، ضمن این کلمه زمان ممکن است که برای دشمن کابوس می‌آورد برخلاف تعبیر زمان مناسب که به دشمن علامت بی‌عملی و آرامش می‌دهد.

وی با بیان اینکه اما انتقام در سطح راهبردی اخراج آمریکا از منطقه است، ادامه داد: انتقام در سطح کلان عبارت است از غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار در همه جهان.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اینکه با توجه به‌تصریح رهبر حکیم انقلاب اسلامی بر هر سه سطح انتقام می‌توان گفت ایشان به انتقام ترکیبی و چندضلعی انتقام کوتاه‌مدت و میان‌مدت و بلندمدت اعتقاد دارند، گفت: همچنین از رهنمودهای ایشان برمی‌آید که این انتقام ترکیبی در هر سه مرحله بایستی به دست جوانان نخبه و انقلابی و نخبگان مؤمن و با همت ایشان اجرا شود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات