۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۷۱۶۷۲
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

تقویت مکتب شهید سلیمانی؛ راه غلبه و شکست نظام سلطه

تقویت مکتب شهید سلیمانی؛ راه غلبه و شکست نظام سلطه
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که شهید سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب و فرهنگ است، گفت: امروز مکتب شهید سلیمانی در منطقه و اقصی نقاط جهان در حال گسترش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در ساری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره این سردار سرافراز اسلام گفت: با شهادت شخصیت هایی همچون شهید سلیمانی خط انقلاب قوی تر و بصیرت مردم بیشتر از گذشته شده است.

وی با بیان این که شهید سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب و فرهنگ است، افزود: امروز مکتب شهید سلیمانی در منطقه و اقصی نقاط جهان در حال گسترش است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که ایده و روش سردار شهید سلیمانی در وجود همه ما نفوذ کرده است، خاطرنشان کرد: امروز نه تنها ملت ایران بلکه بسیاری از ملت های جهان این تفکر و ایده را دنبال می کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که شهید سلیمانی زنده است چون هر ایرانی یک شهید سلیمانی است، تصریح کرد: امروز سیره و روش آن شهید بزرگوار به الگویی تمام عیار در کشور و منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که مکتب شهید سلیمانی فراموش شدنی نیست، خاطرنشان کرد: پیروزی نهایی در گرو حرکت در مسیری است که آن شهید عزیز آغاز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که سردار شهید سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت علیه نظام سلطه در منطقه همه معادلات و تلاش های نامشروع آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در منطقه را بر هم زد و به بن بست کشاند، تصریح کرد: امروز به برکت خون پاک این شهید و سایر شهدا، آمریکای جنایت کار در ضعیف ترین موضع خود قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که به برکت همین خون های پاک ان شاء الله به زودی شاهد اخراج تروریست های آمریکایی از منطقه باشیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم روح آن شهید عزیز با بیرون راندن تروریست های آمریکایی شاد خواهد شد.

امام جمعه ساری، استکبار ستیزی، تسلیم نشدن در برابر دشمن، ایستادگی و مقاومت، دشمن شناسی، بصیرت، ولایت مداری و شجاعت را از ویژگی های شاخص مکتب شهید سلیمانی برشمرد و افزود: باید راه و مسیر آن شهید سرافراز با قدرت بیشتری تا نابودی نظام سلطه و صهیونیسم جهانی ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضور به هنگام مصداق بصیرت است و آن بانوی بزرگ به هنگام در حمایت از ولایت برخاست که اگر دیگران هم به موقع حاضر می شدند آن وقایع تلخ رخ نمی داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نماز و روزه قضا دارد اما ولایتمداری قضا ندارد، ادامه داد: آن مقطع حساس اگر حضور نداشته باشیم و به هنگام اقدام نکنیم فرصت از دست می رود؛ نوش دارو بعد از مرگ سهراب بی ثمر است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر مردم ده ها کودتا، فتنه و توطئه را با حضور به هنگام در صحنه خنثی کردند، بیان داشت: آنچه بر زیبایی مناسبت های این روزها می افزاید همین صحنه های همدلی و حرکت های انسان دوستانه است و این خود نمونه و نشانه ای از بصیرت و حضور بهنگام مردم است./950/پ210/ب1

ارسال نظرات