۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۷۱۵۳۶
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت تولید داخل با حمایت از جامعه کارگری

ضرورت تقویت تولید داخل با حمایت از جامعه کارگری
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی از جامعه کارگری به عنوان موتور پیشرفت کشور یاد کرد و ادامه داد: اگر کار و کارگر در کشور نباشد کشور تعطیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای هیأت اجرای خانه کارگر استان با اشاره به نقش جامعه کارگری در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: همراهی جامعه کارگری با نظام و انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است.

وی با بیان این که جامعه کارگری کشور نقش بسیار مؤثر و تعیین کننده ای در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور بر عهده دارند، افزود: به طور حتم تقویت بعد اقتصادی کشور نیازمند حمایت از جامعه کارگری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران از جامعه کارگری به عنوان موتور پیشرفت کشور یاد کرد و ادامه داد: اگر کار و کارگر در کشور نباشد کشور تعطیل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص تقویت تولید داخل اشاره کرد و با بیان این که یکی از ارکان جهش تولید در کشور، کارگران زحمت کش هستند، تصریح کرد: به طور حتم حمایت از این اقشار موجب تقویت تولید و رشد اقتصادی کشور خواهد شد.

امام جمعه ساری با بیان این که حمایت از جامعه کارگری که منجر به تقویت تولید داخل خواهد شد بهترین راه خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمن علیه کشورمان است، بیان داشت: در شرایطی که کشورمان در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد، وظیفه مسؤولان کشور، تقویت تولید داخل با حمایت از کارگران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که کشورمان از ظرفیت های غنی برای رشد و توسعه اقتصادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: به طور حتم حمایت از کارگران بستری برای رونق تولید و جهش اقتصادی در کشور خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که بسترهای کار و کارگر در کشور باید عملیاتی و روان باشد، ادامه داد: اگر این امر تحقق یابد شاهد پیشرفت و توسعه اقتصای کشور خواهیم بود.

امام جمعه ساری، کسب روزی حلال را عبادتی بزرگ دانست و با بیان این که بیکاری و کسب درآمدهای بدون کار نوعی سوء استفاده، رانت، اختلاس و مفت خوری است، بیان داشت: این گونه مسائل است که به کشور ضربه های جبران ناپذیری خواهد زد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که برای کسب روزی حلال باید تلاش کرد و زحمت کشید، ادامه داد: اگر طوری باشد که کسانی بدون رنج به گنج برسند و رنجکشان جامعه محروم و گرسنه باشند جامعه بهم خواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر رفع مشکلات جامعه کارگری و موانع تولید در کشور، بیان داشت: وظیفه همه ما این است تا جایی که می شود مشکلات را بشنویم و در راه رفع آن قدم برداریم./950/

ارسال نظرات