۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۷۱۷۵۹
عمار انقلاب؛

آیت الله مصباح قهرمان همیشه آماده دفاع از مرزهای عقیده و ایمان بود

آیت الله مصباح قهرمان همیشه آماده دفاع از مرزهای عقیده و ایمان بود
اصفهان - نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی، این عالم مجاهد را قهرمان همیشه آماده دفاع از مرزهای عقیده و ایمان توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با صدور پیامی رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

خبر ارتحال فیلسوف گرانقدر و عالم متقی و قهرمان همیشه آماده دفاع از مرز های عقیده و ایمان، سرو قامت بوستان علم و دین، یاور راستین ولایت، متفکر، مبتکر و نواندیش حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی(رحمت الله علیه) موجب تأسف و تالم گردید.

علمیت ایشان در ابعاد مختلف، تواضع و اخلاص، تقوا و زمان شناسی، تربیت شاگردان فراوان و تاسیس مرکز علمی و پژوهشی امام خمینی(رحمت الله علیه) و آثار قلمی متعدد از خصوصیات ویژه ایشان بود، بی شک در گذشت این عالم متقی ثلمه عظیمی است که به راحتی قابل جبران نخواهد بود .

اینجانب این ضایعه را به محضر حضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری(حفظه الله)، حوزه های علمیه، جامعه علمی کشور و عموم مومنین مخصوصاً به بازماندگان ارجمند ایشان تسلیت گفته و مغفرت الهی را برای آن عالم بزرگوار مسئلت می نمایم./1304/

 سید یوسف طباطبائی نژاد   
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

ارسال نظرات