۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۷۱۷۶۹
عمار انقلاب:

نظریه پردازی علامه مصباح بسیاری از ناممکن های عرصه دین را ممکن کرد

نظریه پردازی علامه مصباح بسیاری از ناممکن های عرصه دین را ممکن کرد
مازندران - حجت الاسلام شکریان با تسلیت ارتحال علامه مصباح یزدی گفت: نظریه های دینی و کم نظیر ایشان حلال بسیاری از ناممکن های عرصه دین و نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی(ره) از ایشان به عنوان اندیشمندی بزرگ و نظریه پردازی کم نظیر در مسائل اساسی اسلام، انقلاب و ولایت یاد کرد.

وی، آیت الله مصباح یزدی را یار دیرین و امین امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: این عالم مجاهد و حکیم در طول دوران عمر با برکت خود همواره در خط امام و رهبری حرکت کرده اند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره)، پاسدار شجاع مرزهای عقیدتی و فیلسوفی حکیم و وارسته در عرصه مسائل دینی بود، خاطرنشان کرد: این شخصیت کم نظیر حوزه علمیه، مفسر قرآن و فقیه پارسا، مجاهدی نستوه، عمار انقلاب و مدافع راستین ولایت بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مواضع به حق و شجاعانه ایشان در دفاع از انقلاب و ولایت، خاری در چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود، تصریح کرد: هجمه های سنگینی که دشمنان داخلی و خارجی و رسانه های حامی آنها علیه این عالم با بصیرت و انقلابی داشتند، ناشی از مواضع حق طلبانه و همراه با بصیرت و انقلابی گری ایشان بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از علامه مصباح یزدی به عنوان استادی وارسته و متواضع و شخصیتی مخلص و متعبد یاد کرد و افزود: ایشان به حق علامه طباطبایی و مطهری زمان بودند.

حجت الاسلام شکریان، فقدان این شخصیت کم نظیر انقلاب اسلامی را ثلمه ای سنگین برای نظام اسلامی و حوزه های علمیه دانست و خاطرنشان کرد: این عالم عامل و متفکربرجسته عمر با برکت خود را صرف اعتلای اسلام، انقلاب و دین کرد و در این مسیر منشأ خدمات ارزشمندی نیز برای نظام اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران از علامه مصباح یزدی به عنوان استاد مسلم حوزه های علمیه یاد کرد و افزود: ایشان به طور حتم عالمی جامع، بصیرو انقلابی برای انقلاب، نظام اسلامی و حوزه های علمیه بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نظریه های دینی و کم نظیر علامه مصباح یزدی حلال بسیاری از ناممکن های عرصه دین و نظام اسلامی بود، خاطرنشان کرد: باید آراء و اندیشه های این شخصیت کم نظیر حوزه های علمیه بیش از پیش در مراکز علمی و دینی مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام شکریان، علامه مصباح یزدی را مدافع راستین انقلاب و ولایت معرفی کرد و گفت: ایشان در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب خوش درخشیدند و کارنامه درخشانی را از خود در این مسیر مهم به یادگار گذاشتند.

وی با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) همه وجود خود را در راه دفاع از انقلاب و پاسداری از ولایت قرار داد، خاطرنشان کرد: ایشان در طول دهه های اخیر همواره مورد هجمه ها و ناملایمات عناصر خودفروخته داخلی و دشمنان خارجی قرار می گرفتند، اما این مسائل هیچ خللی در اراده ایشان برای دفاع از انقلاب و ولایت ایجاد نکرد./950/

ارسال نظرات