۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۷۱۸۳۹
عمار انقلاب؛

تفکر ولایی و مبارزه با بدعت‌ها؛ نشانگر روحیه حماسی و جهادی آیت الله مصباح

تفکر ولایی و مبارزه با بدعت‌ها؛ نشانگر روحیه حماسی و جهادی آیت الله مصباح
حضرت آیت الله صافی گفت: تفکر ولایی و مبارزه با بدعت‌ها همه نشان از شدت ارادت به نشر معارف نورانی اهل البیت و روحیه حماسی و جهادی آیت الله مصباح یزدی دارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پی ارتحال آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم ربّانی آیت الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی (ره) موجب تأثر گردید.

شخصیتی که با تلاش و جدیت خود به مراتب بالای فضل و علم در حوزه علمیه رسید و به مقام استادی برجسته حوزه نایل گردید.

تأسیس مراکز علمی و مذهبی و مشارکت در تشکیل آن ها، مانند مرکز فرهنگی مذهبی وزین "در راه حق"، سخنرانی‌های ایشان از نیم قرن پیش در حوزه علمیه قم، و تفکر ولایی و مبارزه با بدعت‌ها در آن زمان و بعد از آن، همه نشان از شدت ارادت به نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام و روحیه حماسی و جهادی او دارد.

این مصیبت را به شاگردان و دوستداران ایشان و به فرزندان فاضل و داماد ارجمندشان تسلیت گفته، رحمت و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان از خداوند متعال مسئلت دارم.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری ، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستانی در تهران بستری بود،شامگاه جمعه دوازدهم دی ماه دار فانی را وداع گفت./841/د101/ب1

ارسال نظرات