۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۷۲۰۵۲
آیت الله میرباقری:

علامه مصباح یزدی مبارزه مستمر با جریان تحریف و سازشکاران داشت

علامه مصباح یزدی مبارزه مستمر با جریان تحریف و سازشکاران داشت
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: علامه مصباح یزدی با تحریف های داخلی و خارجی چه از جانب جریان های سازشکار داخلی و چه جریانات خارجی مقابله می کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدمهدی میرباقری نماینده مجلس خبرگان رهبری، در بیاناتی با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی علامه مصباح یزدی، گفت: ایشان سال ها در محضر آیت الله بهجت تلمذ کرد و در طی این سال ها نفس به نفس در محضر ایشان بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بر استفاده از آثار علامه مصباح تأکید کرد و افزود: ایشان آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت و ویژگی این آثار این است که معطوف به نیازهای روز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بود.

وی بیان داشت: علامه مصباح در طول سال های عمر پربرکت خود دو کار مهم انجام داد و اولین کار مهم ایشان تلاش برای حفظ ثغور فرهنگ اسلامی و مبارزۀ مستمر و طولانی با انواع جریان‌های غرب‌گرا و التقاطی بود، که به‌حق از عهدۀ این کار عظیم برآمدند.

آیت الله میرباقری ادامه داد: دومین کار مهم علامه مصباح یزدی ایجاد بسط در عرصه معارف دینی بود و توانست با تربیت خیل عظیم شاگردان موفق در این زمینه خدمات بی نظیری را ارائه کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم مبارزه با تحریف، اظهار داشت: لازم است با تحریف های داخلی و خارجی چه از جانب جریان سازشکاران داخلی و چه جریانات خارجی مقابله شود و هم شهید سلیمانی و هم علامه مصباح یزدی از پرچمداران مبارزه با تحریف بودند.

وی تصریح کرد: پس از مسأله شبیخون فرهنگی که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد برنامه طرح ولایت توسط علامه مصباح و شاگردان ایشان پایه گذاری شد، که در این طرح تاکنون قریب به 70 هزار نفر از دانشجویان و حتی نخبگان تحت آموزش قرار گرفته و از جامعه نخبگانی صیانت کرده اند و این از برکات ایشان بود./1399/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
متاسفانه دراین چهل سال علی رغم تلاشهای فراوان ومجاهدت بزرگانی همچون سردارسلیمانی میدان مدیریت به نااهلان فروانی سپرده شد کسانی که میانه ای باانقلاب وارزشهارا ندارند ودرفتنه ۷۸ و۸۸ حضور فعال داشتند امروز درمصادرامورن
0
0
علی یوسفی بابادی از استان چهارمحال و بختیاری شهرستان کوهرنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
برای ارتقای حرکت انقلاب اقتضا دارد امثال استاد میرباقری و حاج مهدی طائب سکان امر را در دست داشته باشند.
0
0