۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۷۲۳۲۴
مدیر حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت حضور پررنگ تر طلاب جوان در عرصه پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی

ضرورت حضور پررنگ تر طلاب جوان در عرصه پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی بر ضرورت حضور پررنگ تر طلاب جوان در عرصه پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در نشست مبلغان طرح امین استان با اشاره به اهمیت توجه به مفاهیم دینی و تربیتی در سطح مدارس گفت: آموزش در مدارس باید با تربیت دینی همراه باشد.
 
وی با بیان این که علم بدون اخلاق نمی تواند موجب رشد و تعالی جامعه و همچنین انسان ها شود، افزود: آنچه که امروز در دنیای غرب می بینیم نمونه روشنی از علم بدون اخلاق و تقوای الهی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که یکی از اهداف امروز دشمن برای تضعیف دین و انقلاب، شبهه افکنی در جامعه است، ادامه داد: پاسخگویی مستدل و مستند به شبهات دینی مطرح شده از سوی دشمن یکی از وظایف مهم جامعه تبلیغی است.
 
وی با بیان این ‌که دشمن ارزش های دینی و انقلابی جامعه ما را هدف قرار داده است، بیان داشت: فعالان عرصه دین باید با سلاح تبلیغ و ترویج مفاهیم ناب دینی به جنگ با دشمنان دین و اهل بیت( ع) بروند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در تلاش است با ترویج فساد و بی بندوباری ذهن دانش آموز و جوان ایرانی از  مسائل ضد دینی پر کند، بیان داشت: متخصصان امور دینی به ویژه مبلغان باید با مجاهدت علمی خود مانع تحقق اهداف دشمن شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این ‌که مفاهیم و ارزش های انقلاب باید در دستگاه تعلیم و تربیت پررنگ تر و ملموس تر شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ما باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت و پرورش دهد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران به اجرای موفق طرح مدارس امین در استان اشاره کرد: به طور حتم حضور مبلغان دینی در کنار دانش آموزان مدارس از گسترش احتمالی برخی آسیب ها و مشکلات اجتماعی در میان دانش آموزان خواهد کاست.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متاسفانه شیوع ویروس کرونا محدودیت های بسیاری را در نشست ها و برگزاری برنامه ها و مراسم ها ایجاد کرده است، بیان داشت: خوشبختانه با بهره گیری از آموزش مجازی بخشی از خلاهای به وجود آمده در عرصه تعلیم و تربیت برطرف شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که دشمن شبانه روزی با استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای علیه دین و انقلاب به تبلیغات دروغین مشغول است، بیان داشت: به طور حتم حضور پررنگ طلاب جوان و مبلغان دینی در فضای مجازی برای پاسخگویی به نیازهای جامعه امری ضروری و از بسیاری آسیب ها می کاهد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران، فضای مجازی را قتلگاه جوانان و نوجوانان کشورمان دانست و با بیان این که متاسفانه عدم نظارت صحیح بر این بخش مشکلات و آسیب های بسیاری را برای جامعه ما به وجود آورده است، افزود: مبلغان دینی به عنوان پرچم داران عرصه تبلیغ دین و مقابله با مظاهر ضد دینی وظیفه سنگینی در برابر توطئه های فرهنگی دشمن در فضای حقیقی و مجازی بر عهده دارند./950/
ارسال نظرات