۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۷۲۴۰۱
عضو مجمع ایدئولوژی اسلامی پاکستان:

لابی صهیونیزم در قتل عام انسان های منطقه نقش عمده ای دارد

لابی صهیونیزم در قتل عام انسان های منطقه نقش عمده ای دارد
حجت الاسلام والمسلمین نقوی با اشاره به نقش لابی صهیونیزم در قتل عام انسان های منطقه، گفت: جهان اسلام باید در برابر توطئه های شوم لابی صهیونیستی بایستد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید افتخار حسین نقوی عضو مجمع ایدئولوژی اسلامی پاکستان، امروز در گفت و گو با رسانه منطقه دیره اسماعیل خان پاکستان به فاجعه شهر کویته و کشتار ۱۱ تن از معدنچیان شیعه، توسط گروهک تروریستی "جنگوی" اشاره کرد و گفت: تا کنون دو هزار تن از شیعیان کویته به دست تروریست های داعش در این منطقه به قتل رسیده اند.

وی به حوادث تروریستی در چند سال گذشته در پاکستان اشاره کرد و افزود: مردم منطقه کویته بخاطر شیعه بودن بیشترین آسیب را از دست تروریست های تکفیری دیده اند و عزیزان زیادی را از دست داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی منطقه دیره اسماعیل خان را با منطقه شهدای پاکستان یاد کرد و ابراز داشت: بیش از 600 تن از شیعیان این منطقه، به دست گروهک تروریستی وهابی جان خود را از دست داده اند، درحالیکه در سراسر پاکستان بیش از صد هزار تن از شیعیان این کشور در عملیات تروریستی وهابی به شهادت رسیده اند و بین این کشته شدگان تعداد زیادی از نخبگان و متخصصین شیعه وجود دارند.

وی با اشاره به این که دشمنان پاکستان برای تضعیف کشور به عملیات تروریستی متوسل شده اند، تاکید کرد: گام های زیادی به سوی امنیت و ثبات کشور برداشته شده است اما تا زمانیکه گروهک های تروریستی از کشور ریشه کن نشوند و حامیان آنها در کشور محاکمه نشوند، پاکستان رنگ امنیت نخواهد دید.

این روحانی پاکستانی شکستن اتحاد هندوستان و اسرائیل غاصب را برای پایان دادن تروریسم لازمی دانست و اظهار داشت: لابی صهیونیزم در قتل عام انسان ها نقش دارد و جهان اسلام باید در برابر توطئه شوم آنان بایستد./988/

 

ارسال نظرات